ساعت:

9:22 ق.ظ

تاریخ:

13 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

کلالیان مقدم و بورنگ: 13 آبان برگی زرین، مقطعی حساس و یادآور حوادثی سرنوشت‌ساز

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: حماسه بزرگ ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان 1358، سالروز تبعید حضرت امام خميني(ره) و روز دانش آموز از حماسه های فراموش ناشدنی فرزندان غیور این مرز و بوم الهی و آسمانی است.

 

 

 

هما کلالیان مقدم”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” طی پیامی مشترک با گرامی داشت 13 آبان ماه، گفتند: آن‌چه در برهه‌ی زمانی کنونی و در آستانه‌ی یوم‌الله 13 آبان بیش از هر چیزی اهمیت دارد و باید مورد توجه قرار گیرد، آن است که مبارزه‌ی ملت انقلابی ایران با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار، پایان نیافته و این ملت راسخ‌تر از گذشته، در این مسیر پای‌مردی و استقامت می‌نمایند. مقاومت و ذلت‌ناپذیری ملت ایران برابر جبهه‌ی سلطه و استکبار، از درس‌های بزرگ عاشورای حسینی و حوادث 13 آبان‌ماه است.

 

 

متن پیام:

بسمه تعالی

سیزدهم آبان برگی زرین، مقطعی حساس و یادآور حوادثی سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک سرفصل نوینی از صف‌آرایی جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه استکبار و سلطه است. در این روز بود که زواياي مختلفي از مقاومت و پايدارى ايرانيان در برابر استكبار جهانى آشكار گشت. حماسه بزرگ ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان 1358، سالروز تبعید حضرت امام خميني(ره) و روز دانش آموز از حماسه های فراموش ناشدنی فرزندان غیور این مرز و بوم الهی و آسمانی است. همبستگی مردم مسلمان و انقلابی و خروش دانش آموزان و دانشجویان با هوشیاري و بصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی (ره) همینه پوشالی آمریکا را در اين روز تاريخي و حماسي در هم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

اینجانبان، ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ادای احترام به حماسه آفرینان ۱۳آبان، این روز را به همه دانش آموزان عزیز و مردم شهیدپرور استان خراسان شمالی و دارالمصلین شیروان تبریک عرض می نماییم. امیدواریم در حفظ و صیانت از دستاوردها و آرمانهای انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عقیم نمودن هرگونه توطئه های دشمن و میثاق با آرمانهای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام(ره) موفق باشیم.

 

         هما کلالیان مقدم                                           جعفر بورنگ

رییس شورای اسلامی شهر شیروان                           شهردار شیروان