ساعت:

11:24 ق.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

کلنگ احداث اولین پارک طناب استان در شیروان زده شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان، ساعاتی پیش کلنگ‌احداث اولین پارک‌طناب استان در شهر شیروان با حضور دکتر جدی نماینده محترم شهرستان در مجلس‌ شورای اسلامی ، معاون امور عمرانی فرماندار ، شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ، بر زمین زده شد.

? گفتنی است : پارک‌طناب برای اولین بار در استان و در محل کمربندی خاتم الانبیا(ص) شیروان و در مجاورت جایگاه سوخت شهرداری قرار گرفته است که در زمینی به مساحت ۳ هکتار و با صرف اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال و با پیشنهاد و اعتبار اختصاص یافته از سوی دکتر جدی نماینده محترم شهرستان اجرا خواهد شد و در مجموع این پروژه از ۹ سازه ((۴ سازه برای کودکان و ۵ سازه برای نوجوانان)) تشکیل خواهد شد و پیش بینی می شود با توجه به حجم مسافرین عبوری از این مسیر ،‌محلی برای توقف و اسکان مسافرین گردد.

? شایان ذکر است : مهندس احمدی شهردار شیروان ،‌بارها در جلسات مختلف عنوان‌کرده است ،‌ باید به سمتی حرکت‌کنیم که شیروان را از معبر برای مسافران به مقصد تبدیل کنیم ،که با افتتاح این پارک ، گام بزرگی برای رسیدن به این هدف برداشته خواهد شد

17 خرداد ماه 1401