ساعت:

7:07 ق.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

‍ بمناسبت دهه وقف انجام شد : مشارکت شهردار شیروان در عطر افشانی حرم مطهر حضرت حمزه رضا ( ع )

مهندس احمدی شهردار شیروان همراه با امام جمعه محترم شهرستان ، نایب رییس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مقامات در مراسم غبار روبی و عطر افشانی آستان مبارکه حضرت امام زاده حمزه رضا علیه السلام حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ، مهندس احمدی در حاشیه این مراسم با ارج نهادن سنت الهی وقف آن را سبب ساز بسیاری از اقدامات نیک و شایسته توصیف کرد و گفت : در سایه سنت وقف صدها مسجد ، مدرسه ، بیمارستان و کتابخوانه در کشور ساخته شده است که نیاز همه شهرها و کشور اسلامی ما می باشد.

وی با دعوت از مردم شیروان برای پیوستن به سنت الهی وقف و استفاده از این سنت برای رفع نیازها در حوزه شهری دهه وقف را نیز گرامی داشت و آن را به دست اندرکاران اداره اوقاف شیروان تبریک گفت.

شایان گفتن است مهندس احمدی در دیدار با مسئولان اداره اوقاف پیشنهاد داد اگر زمین در اختیار شهردار قرار دهند به نام اوقاف اماکن ورزشی احداث می کنند.

این گزارش حاکی است در مراسم امروز غبار روبی و عطر افشانی ، مهندس احمدی با حضور و زیارت مزار امام زاده حمزه رضا علیه السلام به غبار روبی و عطر افشانی این مزار مقدس و متبرک پرداخت
شایان گفتن است به مناسبت دهه وقف و وفق مصوبه شورای اسلامی شهر شیروان یکی از میادین این شهر به عنوان « وقف » نامگذاری شد