ساعت:

1:54 ب.ظ

تاریخ:

5 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

‍ به پاس ارزش قائل شدن برای جان انسان ها انجام ش د: رئیسان پلیس راهور و پلیس راه با اهدای لوحی از شهردار شیروان تجلیل کردند

سرگرد گرمه ای رییس پلیس راهور و سرهنگ مهربان رییس پلیس راه شهرستان شیروان با حضور در دفتر مهندس احمدی به پاس آنچه که « ایمن سازی مسیر و ارزش قائل شدن برای جان انسانها » توصیف کردند، از ایشان با اهدای لوحی تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان در این دیدار ، رئیس پلیس راهور طی سخنانی با اشاره به تلاش های گسترده شهردار این شهر گفت : بعد از حضور شما در این شهر و تلاش های ستودنی شما، شاهد حرکت های رو به جلویی هستیم که نشان گر ارزش قائل شدن جنابعالی برای جان انسانها می باشد.

وی آنگاه، اقداماتی که در راستای ایمن سازی خیابان ها و جاده ها از سوی شهرداری شیروان در مدت حضور مهندس احمدی در شهرداری این شهر انجام شده است را مورد توجه قرار داد و از بابت اجرای این اقدامات سپاسگزاری کرد.

سرهنگ مهربان رییس پلیس راه شهرستان شیروان نیز در سخنانی با تشکر از تلاش های چشمگیر شهردار شیروان جهت عمران و آبادانی شهر و ایمن سازی معابر گفت : بنده به شخصه شما را مدیری پای کار و همیشه در میدان می دانم که با تلاش شبانه روزی خود کاری کردید که اذعان دارم اگر همکاری شما و مجموعه شهرداری با مجموعه ما نبود، مردم زیان می دیدند و متحمل خسارت می شدند.

به گزارش خبرنگار ما در این دیدار مهندس احمدی نیز، ضمن تشکر و خیر مقدم به میهمانان خود، طی سخنانی از تعامل دو مجموعه پلیس راهور و پلیس راه با شهرداری شیروان قدردانی کرد و با تاکید بر اینکه اولویت کار بنده، نظم و انضباط است گفت : در سایه همین امر مهم توانستیم قدم های بلندی در همه حوزه ها و نیز ایمن سازی معابر و مسیرهایی که در اختیار شهرداری قرار دارد برداریم.

وی با بیان این مطلب که تا کنون پنجاه درصد مشکلات نقاط حادثه خیزی که به شهرداری اطلاع داده شده است، برطرف گردیده افزود : پنجاه در صد دیگر هم تا پایان سال برطرف می شود.

در پایان این دیدار لوح تجلیل از شهردار شیروان اهدا گردید.