ساعت:

3:48 ب.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

‍ تجلیل از اعضای شورا و شهردار شیروان

مدیر کل بهزیستی استان خراسان شمالی در دیدار با رییس ، اعضای پارلمان شهری و شهردار شیروان از آنها تقدیر و تشکر کرد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ، دیروز یکشنبه نهم آبان ماه ، دکتر محمد علی شجاع مدیر کل بهزیستی استان خراسان شمالی ، طی دیداری با محمد محمدزاده قانعی رییس شورای اسلامی شهر شیروان و اعضای این شورا و همچنین مهندس احمدی شهردار این شهر ، از آن ها به خاطر اعلام آمادگی جهت ایجاد امکانات لازم به منظور آمد و شد بهتر مدد جویان و معلولان در شهر تجلیل کرد.

وی در این دیدار که آقای آرام رییس اداره بهزیستی شهرستان شیروان نیز حضور داشت، همچنین به مهندس احمدی به خاطر انتخاب به عنوان شهردار شیروان تبریک گفت و از اعضای شورا هم به دلیل این انتخاب قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ما در دیدار یادشده مهندس احمدی با تاکید براینکه « توزیع عادلانه خدمات شهرداری » هدفی خلل ناپذیر بشمار می آید گفت : بی ذره ای تردید ، مجموعه مدیریت شهری و شهرداری با تکیه بر حمایت ها و پشتیبانی های پارلمان شهری همه تلاش خود را خواهند کرد تا شیروان چنان شهری برای مدد جویان و‌ معلولان باشد که در همه ابعاد می توان کرد.

مانند دیگران از امکانات و خدمات شهری بهره مند شوند

این گزارش حاکی است ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر نیز در سخنانی خاطر نشان کردند ؛ از هیچ تلاشی برای بهتر بهره گیری مدد جویان و معلولان از خدمات و امکانات شهرداری دریغ نخواهند کرد.

بنا به گزارش خبرنگار ما در پایان لوح تقدیری به مهندس احمدی تقدیم گردید