ساعت:

9:13 ب.ظ

تاریخ:

5 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

‍ تجلیل شهردار شیروان از مدافعان سلامت

مهندس احمدی در دیدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان با ایشان ، ضمن بیان این مطلب که مجموعه مدیریت شهری و شهرداری نیز در سنگر دفاع از سلامت شهروندان هستند ، از تمامی کادرهای درمانی در این شهر تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ، امروز دکتر بانو هاشمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان و تنی چند از همکاران وی با حضور در شهرداری و دیدار با مهندس احمدی ، در سخنانی با تبریک به ایشان ، بخاطر گرفتن رای اعتماد از پارلمان شهری و انتخاب به عنوان شهردار شیروان گفت : این شبکه ، ضمن آنکه خود را در دفاع از سلامت مردم همراه با شهرداری می داند ، از شورا و شهرداری بخاطر اقدامات گسترده ای که برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام دادند ، تشکر می کنم.

وی همچنین با اعلام آمادگی برای تست غربالگری کارکنان شهرداری خطاب به شهردار افزود : از پیشنهاد شما برای حضور تیمی از شبکه بهداشت و درمان در محل ملاقات عمومی استقبال می کنیم.

به گزارش خبرنگار ما در این دیدار ، مهندس احمدی با عرض خیر مقدم به میهمانان خود و با تجلیل از تمامی خادمان شهر در مراکز درمانی و بهداشتی در راستای دفاع از سلامت مردم گفت : شهرداری نیز با تمام امکانات و نیروهایش دفاع از سلامت مردم در برابر کرونا را به عنوان وظیفه ای تاریخی تقبل کرد و در این پیوند از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد.

شهردار شیروان همچنین با اشاره به استقبال مردم از ملاقات هفتگی خود خاطر نشان کرد : اعتقاد دارم ، حضور تیمی از شبکه بهداشت و درمان در مکان این ملاقات ها ، می تواند در آموزش شهروندان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و نیز تزریق واکسن بسیار مهم و موثر باشد.