ساعت:

6:06 ق.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

‍ شهردار شیروان : این حق مردم است که بدانند شهردار و شهرداری چه می کنند؟

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ، امروز سرهنگ ریحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و تنی چند از همکاران وی با مهندس احمدی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که عقیل آریانفرد عضو شورای اسلامی شهر شیروان نیز حضور داشت ، پس از عرض تبریک و ارائه گزارشی در پیوند با فعالیت های گروه های جهادی ناحیه مقاومت بسیج از سوی سرهنگ ریحانی ، شهردار شیروان طی سخنانی پیرامون فعالیت های ارزشمند مقاومت بسیج در جای جای ایران اسلامی و همچنین در شیروان گروه های جهادی را تحسین کرد و افزود : گروه های جهادی علاوه بر تمامی فعالیت های سازنده خود ، این حسن را دارند که به افراد حس بسیار خوبی را القا می کنند.

وی در ادامه با اشاره به مردمی بودن این گروه ها ضمن بیان این مطلب که مردم در همه موارد و بویژه در امور شهر و شهرداری حق دارند که در جریان فعالیت ها قرار بگیرند تاکید کرد : فلسفه بنده این است که مردم شیروان ، حق دارند بدانند شهردار آنها و شهرداری چه می کنند و چگونه تصمیم می گیرند؟

مهندس احمدی سپس لزوم شفاف بودن فعالیت های مالی و اقتصادی همه دستگاه ها را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد : در شهرداری هم دستور دادم ریزترین فعل و انفعالات هم باید در اوج شفافیت و در یک اتاق شیشه ای انجام شود تا مردم بدانند هیچ کار پنهانی و غیر شفاف و غیر ضروری ، توسط بنده و همکارانم انجام نمی شود.

به گزارش خبرنگار ما در این دیدار عقیل آریانفرد هم طی سخنانی با ستایش از گروه های جهادی از فعالیت های ناحیه مقاومت بسیج شیروان قدردانی کرد