ساعت:

11:48 ق.ظ

تاریخ:

6 مرداد 1403

شهرداری شیروان

اداره فرهنگی اجتماعی: تورج و زینب: اگه بابامون هم بره، ما که تنها می شیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: تورج شش ساله و زینب سه ساله؛ دو فرزندی که برای آزادی پدرشان از ندامتگاه که تنها سرپرست آنان است، بعد از خدا؛ دست یاری به سوی ما دراز نموده اند. در همین راستا؛ جمعی از هنرمندان دارالمصلین؛ گامی کوچک برای اجابت خواسته این فرزندانمان برداشته اند.

 


 

رییس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان گفت: هنرمندان دارالمصلین در آستانه عید غدیر، دست در دست هم داده اند تا در پیروی از رسم مولای متقیان حضرت علی(ع) در مرام دست گیری از همنوع؛ جشن گلریزان برگزار می نمایند.

 

 

تورج و زینب:

«به نام خدای خوب و مهربون»

سلام خداجون:

ما دو تا خواهر و برادریم

من تورج( شش سالمه )                                                                                                              و                                                                                                                                           زینب(خواهرمه سه سالشه )

 

اگه بابامون هم بره ما که تنها می شیم.

اونوقت ما باید چیکار کنیم.

خداجون

 

گفتنی است: تورج شش ساله و زینب سه ساله؛ دو فرزندی که برای آزادی پدرشان از ندامتگاه که تنها سرپرست آنان است، بعد از خدا؛ دست یاری به سوی ما دراز نموده اند. در همین راستا؛ جمعی از هنرمندان دارالمصلین؛ گامی کوچک برای اجابت خواسته این فرزندانمان برداشته اند.

 

وعده همه ما:

شنبه؛ یازدهم مهرماه 1394      ساعت شانزده        مجتمع فرهنگی هنری غدیر