ساعت:

4:42 ق.ظ

تاریخ:

6 مرداد 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان: سرمایه های اجتماعی را در مسیر جلب رضایت مردم به کار گرفته ایم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: یک سازمان اداری برای پیشبرد اهداف و تحقق آرمان های خود در جهت کسب رضایت عمومی شهروندان جامعه به سه سرمایه، اعم از اقتصادی، انسانی و اجتماعی نیاز دارد و فلسفه وجودی هر جامعه برای بقاء و ادامه حیات در این سه مورد خلاصه می‌شود.

 

 

 

جعفر بورنگ”شهردار شیروان” در جلسه کمیته آموزش و توانمندسازی کارکنان شهرداری گفت: حیات یک سازمان بر اساس سرمایه اجتماعی آن جامعه است و هر چقدر که سرمایه اجتماعی بیشتر باشد؛ سازمان پویاتر، فعال تر و رو به جلوتر در راستای خدمت رسانی بهینه به شهروندان و جلب رضایت آنها گام بر می دارد و بطور خلاصه می‌توان اذعان داشت: برون داد سرمایه اقتصادی و انسانی، سرمایه اجتماعی است و به همین دلیل است که شهرداری را یک نهاد صرفاً خدماتی نمی دانیم و شهرداری ها یک نهاد اجتماعی/فرهنگی، رفاهی و خدماتی باید باشند.

 

شهردار شیروان افزود: تمامی ارائه خدمات و فعالیت‌های شهرداری به شهروندان اعم از عمرانی، خدماتی، اجتماعی و غیره حاصل تلاش و پشتکار شبانه‌روزی و خالصانه تمامی پرسنل در همه حوزه‌ها است. تمامی کسانی که در سیستم شهرداری مشغول به کار هستند؛ دارای یک پیکره واحد و با یک فکر منطقی و عاقلانه در راستای ایجاد شهری پویا و در حال حرکت به سمت پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر، گام بر می دارند.

 

بورنگ از اعضای کمیته آموزش و توانمندسازی کارکنان شهرداری خواست تا با تمام توان در زمینه افزایش بار علمی پرسنل اقدام نموده و در مباحث آموزشی و هم توانمندسازی نیروها، از هیچ کوششی دریغ نورزند.