ساعت:

3:48 ب.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

آئین افتتاح نمازخانه پارک های شهر شیروان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: مراسم افتتاح نمازخانه پارک ها و بوستان های عمومی شهر شیروان در سی ام مرداد 93 مصادف با روز جهانی مساجد برگزار شد.

جعفر بورنگ – شهردارشیروان – ضمن گرامیداشت روز جهانی مساجد و عرض تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) – رئیس مذهب جعفری – گفت: تعظیم شعائر اسلامی، توسعه مراکز عبادی و نهادینه نمودن اقامه نماز در بوستان های عمومی شهر شیروان، یکی از مؤلفه های مهم و در اولویت کاری امور فرهنگی مدیریت شهری شیروان می باشد و بر این باوریم که شهرداری بعنوان یک نهاد عمومی در موازات اقدامات خدماتی و عمرانی خود، اقدامات فرهنگی مؤثری را نیز اجرا و متبلور نماید.

 


 

 


 

 

 

بورنگ افزود: نگاه ویژه اینجانب و اعضای شورای اسلامی شهر شیروان بر این است که انجام اقدامات فرهنگی نیز جزئی از رسالت شهرداری شیروان شود، بخصوص اینکه شهر شیروان به نام – دارالمصلمین – مزین است و محور مواصلاتی زائران بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) نیز می باشد و از رویکرد اعضای شورای شهر شیروان در این باب قدردانی شد.


 

 

حجت الاسلام کوثری – امام جمعه شهرستان شیروان – نیز در آئین افتتاح نمازخانه پارک های شیروان با گرامیداشت روز جهانی مساجد و تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) بیان داشت: امروز بر حاکمان دینی است که در اعتلای مباحث دینی اقدام نمایند و با تمسک به فرمایش مقام عظمای ولایت مبنی بر مدیریت جهادی، یکی از بارزترین نمونه های مدیریت جهادی را مدیریت اسلامی دانست و تأکید کرد: مدیران باید در تمام امور وظیفه ای، پیوست و بسته فرهنگی آن را نیز ارائه نمایند.

امام جمعه شیروان افزود: یکی از نمونه های کاهلی در نماز را می توان عدم بسترسازی و عدم ارائه امکانات اقامه نماز برای مردم عنوان نمود که وظیفه مدیران جامعه اسلامی است، والا مردم ما مردمی ولائی و دین مدار و دین پرور هستند. امروز از اقدام خوب و ارزشی شهرداری و شورای اسلامی شهر شیروان خوشحال شدم و از جعفر بورنگ – شهردار شیروان – و اعضای شورای اسلامی شهر شیروان تشکر می کنم.


 

 

 

 

 

حجت الاسلام کوثری – امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان – در پایان ابراز امیدواری کرد که اینگونه اقذامات فرهنگی، مذهبی و دینی با هدف اعتلای ارزشهای اسلامی و ترغیب نوجوانان، جوانان و آحاد جامعه به پرداختن به امور دینی روند رو به رشد بیشتری داشته باشد و اماکن عبادی توسعه یابد.


آریان فرد – روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان – گفت: نمازخانه پارک فرهنگ، نمازخانه پارک شهید فهمیده و نمازخانه پارک شیرکوه در سی ام مرداد ماه 93 و مصادف با روز جهانی مساجد با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، نماینده ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه، اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری افتتاح و به بهره برداری رسید، که در راستای احداث اینگونه اماکن، نمازخانه پارک شهید صیادشیرازی نیز در حال اجرا است، که مجموعاً اعتباری بالغ بر هفتصد و پنجاه میلیون ریال صرف می شود.