ساعت:

8:42 ق.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

توقف حمله به نوار غزه؛ درخواست شهرداران صلح دنیا

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ نگاه ویژه شهرداران عضو سازمان بین المللی شهرداران صلح دنیا به توقف حملات نظامی به نوار غزه با رویکرد برقراری صلح بوده و شهردار سارایاوو(mayor of sarajevo) از ماتسوئی کازومی – شهردار هیروشیما – خواست: حمله نظامی به غزه متوقف شود.

 

جعفر بورنگ – شهردار شیروان – و عضو سازمان بین المللی شهرداران صلح دنیا؛ ضمن ابراز خرسندی از دریافت رونوشت نامه شهردار سارایاوو(Mayor of Sarajevo) که خطاب به ماتسوئی کازومی(mr. matsui kazumi, President) – شهردار هیروشیما(Mayor of Hiroshima) و رئیس سازمان بین المللی شهرداران صلح دنیا، گفت: در نامه شهردار سارایاوو درخواست توقف حملات نظامی به نوار غزه شده و از فلسطین و اسرائیل خواسته شده که به جنگ خاتمه دهند و با روش سیاسی و مذاکره، به برقراری صلح اقدام نمایند.


 


بورنگ – عضو سازمان بین المللی شهرداران صلح دنیا – ادامه داد: در خاتمه نامه واصله و خطاب به رئیس سازمان بین المللی شهرداران صلح آمده؛ با توجه به مقدس بودن زندگی انسان ها و بخصوص اطفال بی گناه، این نامه به شهرداران صلح دنیا ارسال شود تا در اقدامی مشابه، سایر شهرداران عضو سازمان بین المللی شهرداران صلح دنیا نیز در محکومیت حمله به شهروندان غیرنظامی اقدام گردد.

جعفر بورنگ – شهردار شیروان و عضو سازمان بین المللی شهرداران صلح دنیا – با یادآوری سخن سعدی نکونام که بیان داشته:« بنـی آدم اعضـای یک پیکرنــد  که در آفرینش ز یک گوهرنـد؛ چو عضوی به درد آورد روزگار  دگر عضــوها را نمانـد قـرار»، افزود: اينجانب نیز حسب وظيفه، ضمن محكوم كردن حملات ظالمانه رژيم غاصب اسرائیل كه باعث جریحه دار شدن قلب میلیون ها انسان آزاده در سراسر جهان شده، توجه سازمان بین المللی شهرداران صلح دنیا و سایر سازمان های مدافع حقوق بشر را به اهميت ايفاي نقش خود در جلوگيري از تداوم اين جنايات به اعلی درجه جلب نمايم. چرا که حملات رژيم اشغالگر صهیونیستی، ناقض بديهي ترين قواعد بین المللی و حقوق بشردوستانه بوده و لازم است از همه ظرفيت هاي معنوي و مادي سازمان های مربوط در برقراری صلح جهانی براي محکومیت و متوقف كردن اين روند و جلوگیری از تکرار آن در آینده استفاده شود.

جعفر بورنگ در پایان و مجدد با محکوم کردن اقدامات ظالمان رژیم صهیونیستی از ماتسوئی کازومی خواست: در ايفاي رسالت انساني و نقش سازمانی، سازمان بین المللی شهرداران صلح دنیا در رابطه با جنايات در غزه، بصورت جدی عمل نماید.