ساعت:

3:08 ق.ظ

تاریخ:

8 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

آریان فرد؛ اخبار موزه صلح تهران همراه با شهرداران صلح دنیا

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: پایگاه اطلاع رسانی موزه صلح تهران به عنوان رسانه خبری موزه مزبور که یکی از موزه‌های عضو شبکه بین‌المللی موزه‌های صلح، با هدف اصلی این موزه‌ها که ترویج فرهنگ صلح از طریق نشان دادن پیامدهای ناگوار جنگ و خشونت و آثار زیانبار آن بر انسانها و محیط زیست می‌باشد، با شهرداران صلح دنیا همگام است.

 

 

 

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان”، ضمن بیان اینکه؛ جعفر بورنگ”شهردار شیروان”، عضو سازمان بین المللی شهرداران صلح دنیا می باشد، گفت: موزه‌های صلح بیشتر از آنکه مکانی برای تماشای اشیاء تاریخی باشند، محلی برای گفتگو، برنامه‌های آموزشی و پژوهشی و فرهنگ سازی می‌باشند. موزه صلح تهران در ساختمان اهدایی شهرداری تهران واقع در در پارک شهر و در مرکز شهر تهران قرار دارد و بنیان گذاران آن اعضای انجمن حمایت از قربانیان سلاحهای شیمیایی بودند.

 

 

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ادامه داد: پس از برگزاری نمایش خیابانی صلح و غزه توسط گروه هنری مروارید شیروان به کارگردانی زکریا شیرمحمّدزاده که به درخواست شهردار شیروان” عضو سازمان بین المللی شهرداران صلح دنیا” در نهم مهرماه 1393″روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطین” در پارک شهیدفهمیده شیروان برگزار شد، پایگاه اطلاع رسانی موزه صلح تهران به آدرس: www.tehranpeacemuseum.org، خبر برگزاری نمایش صلح و غزه در شیروان را نیز در بخش مربوط به شهرداران صلح در قسمت سمت راست پایگاه اطلاع رسانی موزه صلح تهران درج نموده است.

 

 

آریان فرد افزود: برای دسترسی آسان به پایگاه اطلاع رسانی موزه صلح تهران، علاقمندان می توانند از طریق همین سایت(سایت شهرداری شیروان)، صفحه اول، ذیل بخش پیوندها، از سایت موزه صلح تهران بازدید نمایند.