ساعت:

9:45 ق.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

آریان فرد: تجلیل و تبجیل مدیریت شهری شیروان از گوهری مقدم

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ حبیب الله گوهری مقدم که آخرین سال خدمتی خود را هم بعنوان مسئول واحد ترافیک شهرداری به نحو احسن سپری نمود، وارد فصل نوینی از زندگی شد و به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

 

 جعفر بورنگ”شهردار شیروان” به اتفاق معاونین و مدیران شهرداری طی مراسمی از حبیب الله گوهری مقدم که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، با تقدیم لوح و هدیه تجلیل و تبجیل نمودند و بورنگ، مراتب قدردانی شورای اسلامی شهر شیروان را نیز به گوهری مقدم ابلاغ نمود.

 

متن لوح تقدیر و افتخار بازنشستگی حبیب الله گوهری مقدم بدین شرح است:

 

من عمل صالحاً فل نفسه ( 15 جاثیه)

هر آنکس که بنمود کار و کردار نیک    به  نفع خودش کرد آن کار نیک


همکار ارجمند؛

جناب آقای حبیب الله گوهری

 

بسی شایسته است مراتب تجلیل و تبجیل خالصانه خود را از تلاش های ارزنده و سازنده تان در این نهاد عمومی غیردولتی عام المنفعه که یکی از  برجسته ترین عرصه ها  برای خدمتگزاری به انسان ها می باشد، صادقانه حضور جناب عالی ابراز نماییم. بر این باوریم، بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و آغازی برای زندگی با شیوه و ایده های جدید و امید است این دوران جدید از  پر بارترین  و با نشاط ترین مراحل زندگی پرثمرتان باشد.

حالیا سخن گفتن و تقریر کلام از ارزش سالیان متمادی فعالیت سازنده شما عزیز گرامی آسان نخواهد بود و دشواری آن فزون خواهد یافت، اما و اکنون که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اید؛ سعادتمندی و سیادت روز افزون شما و خانواده  محترم را از خداوند متعال خواستاریم.

توفیق رفیق طریق عزت و اعتبارتان باشد.

 

        محمّد محمّدزاده قانعی                                                             جعفر بورنگ

                     رییس شورای اسلامی شهر شیروان                                                  شهردار شیروان