ساعت:

12:33 ق.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

زکریا شیرمحمدزاده: از حمایت های شورای شهر و شهردار شیروان متشکرم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ سومین سکانس نمایش فال خون کاری از گروه هنری مروارید به کارگردانی زکریا شیرمحمدزاده در دوم مهرماه 93 و در سومین روز از هفته دفاع مقدس بر روی صحنه رفت، میزبان جمعی از مسئولین شهر منجمله ارکان مدیریت شهری شیروان بود.

 

 عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” گفت: سکانس سوم نمایش فال خون در سومین روز از هفته دفاع مقدس و شب شهادت امام علی النقی؛ حضرت جواد الأئمه(ع)، میزبان جمعی از مسئولین شهر شیروان منجمله محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان”، بورنگ”شهردار شیروان”، معاونین و مدیران و پرسنل واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان نیز بود.

 

آریان فرد افزود: در پایان نمایش فال خون، زکریا شیرمحمّدزاده”کارگردان نمایش فال خون” به همراه تیم خود با عرض ادب به ساحت آقا امام زمان(عج) و عرض تسلیت شهادت حضرت جوادالائمه(ع) از حمایت های تنی چند از مسئولین شهر که در برگزاری نمایش فال خون، وی و گروه اش را همراهی و مساعدت نموده بودند، تقدیر نمود.

 

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان یاد آور شد: محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و بورنگ”شهردار شیروان” هم در جمع دریافت کننده گان لوح تقدیر و کتاب یادبود در این مراسم بودند.