ساعت:

12:08 ق.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

آریان فرد: مثلث هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری ها با شهردار شیروان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: جعفر بورنگ”شهردار شیروان” نیز در انتخابات هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان شمالی به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره تعیین شد و مثلث هیئت مدیره با عضویت شهردار شیروان شکل گرفت.

 

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” گفت: افزایش تعاملات، انجام همکاری های مشترک و استفاده از ظرفیت های سازمان در جهت بهبود و توسعه حوزه های مختلف شهرداری های استان با محوریت جمیع مباحث شهری، رویکرد جعفر بورنگ”شهردار شیروان” در این باب خدمتگزاری است.

 

 

آریان فرد افزود: توانمندی های ویژه تجاری، عمرانی و آموزشی سازمان همیاری شهرداری های استان قابل توجه است و بی شک؛ نقش مؤثری در ارتقای سطح خدمات رسانی شهرداری های استان منجمله شهرداری شیروان دارد. شهرداری‌های استان خراسان شمالی؛ به عنوان رکن اصلی نماد همیاری در این سازمان می باشند .

 

 

جعفر بورنگ”شهردار شیروان” نیز از ابراز خرسندی از عملکرد سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان شمالی در این رابطه بیان داشت: سازمان همیاری‌های شهرداری‌های خراسان شمالی نیز همچون سازمان سایر استان ها، چرخه‌ای اقتصادی به وجود می آورد، تا بتواند به سمت سود آوری حرکت کند و سود فعالیت‌هایش نیز به سمت شهرداری‌ها باز می گردد، بر همین اساس یکی از وظایف ما در این راستا تهیه امکانات و اقلام مورد نیاز شهرداری‌ها است و امکاناتی را که شهرداری‌ها نیاز دارند در حد توان و ان شاءالله تأمین می شود.

 

 

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان در پایان به عضویت مهندس علی نیا”معاونت امور عمرانی استانداری خراسان شمالی” و مهندس شاکری”مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری خراسان شمالی” در هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان خراسان شمالی اشاره نمود.