ساعت:

5:17 ق.ظ

تاریخ:

5 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

جلسه سیصد و پنجم مورخ 94/02/22 شورای اسلامی شهر شیروان

جلسه سیصد و پنجم مورخ 94/02/22 شورای اسلامی شهر شیروان با حضور اعضاء محترم و شهردار محترم در محل دفتر شورای اسلامی رأس ساعت 15 با تلاوت الله مجید آغاز گردید و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

1-    در پاسخ به درخواست آقای حسن ابراهیم زاده مقرر شد به دلیل فقدان مصوبه هزینه و تأمین اعتبار در بودجه شهرداری و ضعف مالی و نبود اسناد مالکیت خرید منتفی و مغایر بودجه و ضوابط ابلاغی خواهد بود.

2-    در پاسخ به درخواست مورخه 94/2/22بشماره 3/43/161رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره3 شیروان مبنی برمساعدت در هزینه احداث در واحد 500متری در حاشیه بلوار در جلسه مطرح و مقرر شد مطابق ذیل ماده 181 قانون برنامه پنجم و توصیه اکید استاندار محترم در خصوص بدهی ادارات و سازمانها محاسبات و تغییر کاربری و غیره از محل تبصره ندارد مد نظر قرار گیرد.

3-    اصلاحیه دفترچه عوارض محلی شیروان در سال94 با حضور شهردار مورد بررسی قرار گرفت و پس از اصلاحات ذیل مورد تصویب قرار گرفت:

الف) با عنایت به اینکه عوارض تغییر کاربری در سایر عوارض لحاظ گردیده است مقرر شد عوارض اضافه شده مانند ارزش افزوده تغییر کاربری خدمات آتش نشانی و فضای سبز حذف گردید .

ب)مقرر شد طبق قانون ضریب ارزش افزوده ملک ناشی از تعریض 3/1(یک سوم) محاسبه گردد.

ج) مقرر شد عوارض استفاده از کاربری غیر مرتبط در فضای ورزشی 7/0و بهداشتی3/0 محاسبه گردد.

د) مقرر شد در قسمت راهنما تبصره9 بشرح ذیل درجه گردد در مجتمع های چند واحدی در تمامی کاربری ها مشاعات مجتمع از قبیل راه پله راهرو و آسانسور تراکم عوارض محاسبه نشود.

 جلسه رأس ساعت22 با صلوات به پایان رسید.