ساعت:

2:21 ب.ظ

تاریخ:

5 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

آریان فرد: وزیر کشور در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: دوم اسفندماه 93، مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری ها با حضور وزیر کشور”عبدالرضا رحمانی فضلی” در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار و سپس رحمانی فضلی”فرزند شیروان” در غرفه شهرداری شیروان نیز حضور یافت.


 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” گفت: چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و روستایی و دستاوردهای شهرداری ها و دهیاری ها، با حضور بیش از سیصد شهرداری از سراسر کشور، شرکت تولیدی فعال در حوزه مدیریت شهری و شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک های علم و فناوری، دانشگاه ها و سازمان های مرتبط و شرکت های تعاونی دهیاری ها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است.

 

وی افزود: در این نمایشگاه 150 شهرداری و سازمان وابسته به آن ها، آخرین اقدامات و عملکرد خود در حوزه های حمل و نقل شهری، خدمات شهری، مبلمان شهری، عمران و توسعه شهری، مدیریت پسماند، فضای سبز، مدیریت بحران، شهرداری الکترونیک و آموزش و پژوهش را ارایه می نمایند.

 

آریان فرد ادامه داد: نمایشگاه مزبور در بالغ از 30 هزار متر مربع از فضای نمایشگاهی محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپاست که یکی از اهداف این نمایشگاه، حضور شهرداران و کارکنان شهرداری ها و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و دهیاران و تمامی دست اندرکاران مدیریت شهری و روستایی کشور می باشد که موجب می شود مشارالیه ها از اتبکارات و نوآوری های مجموعه های هم عرض خود آگاه شده و نیز در عرصه خدمت رسانی و نحوه اداره شهر و روستا تبادل اطلاعات شود و الگوهای نوین توسعه را از طریق مجموعه های خود پیاده نمایند.

 


 

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان از حضور وزیر کشور”عبدالرضا رحمانی فضلی” در محل غرفه شهرداری شیروان نیز خبر داد.

 


 


گفتنی است: چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری ها طی روزهای شنبه 2 تا سه شنبه 5 اسفند از ساعت 9 لغایت 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.