ساعت:

4:30 ب.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: ارکان مدیریت شهری شیروان در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: شهردار شیروان و اعضای شورای اسلامی شهر شیروان به همراه جمعی از کارشناسان شهرداری شیروان در چهارمین چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری هـا در تهران شرکت نمودند و میزبان وزیر کشور و مهمانان غرفه شهرداری شیروان بودند.

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” از برنامه های شهرداری شیروان در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری ها خبر داد و بیان داشت:  در این نمایشگاه شهرداری ها و دهیاری ها و شرکت های فعال در حوزه مدیریت و خدمات شهری، تازه ترين دستاوردها و فرصت های سرمایه گذاری شهرها و روستاها را درمعرض ديد علاقه مندان قرار دادند.

 

آریان فرد افزود: رحمانی فضلی”وزیر کشور”، خندان دل” معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائي وزير كشور و رييس سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور ” و هیئت همراه بعد از شرکت در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری ها در غرفه شهرداری شیروان حضور یافتند و دقایقی را میهمان شهردار شیروان و اعضای شورای اسلامی شهر شیروان و پرسنل شهرداری شیروان شدند .



شایان ذکر است:

رحمانی فضلی”وزیر کشور” از حضور شهرداری شیروان در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری ها تشکر نمود.

خندان دل نیز در حاشیه مراسم بیان داشت: مديريت شهري بر روي كيفيت زندگي شهروندان بسيار تأثيرگذار است و با ايجاد فضاي سبز مناسب و تجهيزات و ماشين‌آلات مورد نياز نسبت به نگهداري و پاكيزگي شهر اقدام مي‌كند و اين نمايشگاه زمينه عرضه توانمندي‌هاي شركت‌هاي داخلي را فراهم مي‌كند و به شهرداري‌ها نيز اين فرصت را مي‌دهند تا بتوانند از صنايع داخلي استفاده كنند. اميدواريم اين اهداف در برگزاري چهارمين دوره نمايشگاه بين‌المللي جامعه مديريت شهري محقق شود.

 

معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائي وزير كشور و رييس سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور ادامه داد: در سال آينده نيز براي شهرهاي متوسط در حوزه‌هاي مديريت شهري به ويژه آتش‌نشاني و خدمات ايمني، ماشين‌آلاتي واگذار مي‌شود، تا از اين طريق اثر مثبتي براي كند كردن آهنگ مهاجرت از شهرهاي كوچك به كلان شهرها داشته باشيم. 

 

گفتنی است: جعفر بورنگ”شهردار شیروان”، اسماعیل حسین پور”عضو شورای اسلامی شهر شیروان”، شاهرخ شاهرخی”عضو شورای اسلامی شهر شیروان”، عباس کاظمی”عضو شورای اسلامی شهر شیروان” از دقایق اولیه شروع به کار چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری ها در نمایشگاه حاضر و نیز در جمع مدیران عالی کشوری برای مراسم افتتاح نمایشگاه شرکت و سپس میزبان رحمانی فضلی”وزیر کشور”، خندان دل”معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائي وزير كشور و رييس سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور“، هیئت همراه و سایر مهمانان بودند.

 

آریان فرد از حضور عبدالرضا نورانی مقدم”مدیر امور اداری و کارگزینی شهرداری شیروان”، ابوذر رجایی”مسئول واحد عمران شهرداری شیروان”، علی اصغر میرزازاده”مسئول دفتر شهردار شیروان”، مهدی عظیمی”مدیر حوزه رسانه شهرداری شیروان” و جمعی دیگر از مدیران و پرسنل شهرداری شیروان در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری ها در تهران هم خبر داد و یادآور شد: میرزازاده، عظیمی، نورانی مقدم، الهی منجمله اعضای تعیین شده در برگزاری غرفه شهرداری شیروان در نمایشگاه می باشند.