ساعت:

11:55 ب.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

آریان فرد: پرسنل شهرداری شیروان هم همگام با شرکت کننده گان در آزمون مهدویت

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: نخستین آزمون سراسری معارف مهدویت در سطح عمومی، همزمان با جشن آغاز امامت موعود و ایام بزرگداشت نهم ربیع‌الاول، توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود علیه‌السلام در سراسر کشور در صبح جمعه”دوازدهم دی ماه 1393″ برگزار ‌گردید و تعدادی از پرسنل شهرداری شیروان هم همگام با شرکت کننده گان بودند.

 

 

 

عقیل آریان فرد”مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” گفت: آزمون سراسری معارف مهدویت، همچون سایر آزمون‌های علمی در موضوع و یا موضوعاتی خاص، برای سنجش دانسته‌ها و آموخته‌های داوطلبان و علاقمندان به معارف مهدویت، برگزار ‌گردید و کار ویژه اصلی آن، محاسبه میزان شناخت عمومی از مسائل و گزاره‌های معیار در گستره معارف مهدوی بود. سراسری‌ بودن این آزمون، اشاره به برگزاری هماهنگ زمانی آن در گستره ملی و تمام استان‌های کشور داشت؛ اگر چه این آزمون با محوریت شعب و دفاتر نمایندگی بنیاد در استان‌های مختلف برگزار گردید.

 

 

آریان فرد افزود: موضوع آزمون «معارف مهدویت» که شامل معارف عمومی در این حوزه(مباحث قرآنی، حدیثی، کلامی و تاریخی مربوط به امامت و به ویژه مهدویت) و نیز بخش‌های ویژه(ادیان و مذاهب، قرآن و حدیث، تاریخ و تمدن، اخلاق و تربیت، حکومت و سیاست) بود.

 

 

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان از ثبت نام سیداحمد اکبرپور، عبدالرضا نورانی مقدم، رضا تألهی، محمّدرضا امیرسهرابی، عقیل آریان فرد و حسین باغبان نژاد در آزمون مهدویت هم خبر داد، که این آزمون، همزمان با جشن آغاز امامت موعود و ایام بزرگداشت نهم ربیع‌الاول، در صبح جمعه”دوازدهم دی ماه 1393″ در دارالمصلین شیروان هم برگزار ‌گردید.