ساعت:

4:30 ق.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

ابوذر رجایی: رصد دقت در سرعت اجرای پروژه مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: اجرای طرح های عمرانی و توسعه ای همانند مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی در میدان انقلاب برای توسعه شهری و حل مشکلات ترافیکی امری ضروری است. اما مسئله ای که در این میان دارای اهمیت است، تحقق دقت در سرعت اجرا می باشد.

 

 

ابوذر رجایی”مسئول واحد عمران شهرداری شیروان” گفت: رصد همیشگی و هفتگی پروژه‌‌ها در قالب جلساتی با حضور شهردار و معاونان وی و بازدید مکانی طرح های در دست اقدام، موجب ‏بهبود عملکرد پیمانکاران در انجام طرح‌ها خواهد شد و برآنیم که سرعت کار بیش ‏از میزان کنونی شود و این امر شدنی است، البته اجازه نخواهیم داد، دقت فدای سرعت شود.

 

رجایی ادامه داد: شهردار شیروان، اهتمام ویژه‌ای به کنترل و مدیریت پروژه‌های عمرانی داشته، که این امر قابل تقدیر ‏است و این نشان دهنده، توجه وی به کیفیت کار است.

 

مسئول واحد عمران شهرداری شیروان به اجرای پروژه بزرگ شهری شیروان”مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی واقع در میدان انقلاب” اشاره نمود و یادآور شد: برنده مناقصه این طرح که یک شرکت فعال در پروژه های بزرگ شهری می باشد، به محض تحویل زمین و در فرجه ای کمتر از زمان قانونی، تجهیز کارگاه نمود و کار را آغاز نمود و این نشان از توان فنی و اجرایی این شرکت دارد.

 

ابوذر رجایی افزود: شرکت بنیان بتن، به سرعت در اجرای این پروژه اقدام نموده، تا در زمان تعهدی پیمان، ادای تعهد نماید.