ساعت:

4:43 ق.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

ارکان مدیریت شهری شیروان؛ بهره جستن از دید سیاسی شهید مدرس؛ نماد مجلس در ایران

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: از شهادت مدرس تا به امروز حدود 77 سال می گذرد و همچنان نام و یاد مدرس در بین ایرانیان زنده است و او را شهید راه آزادی می شناسند. امام خمینی(ره)؛ معمار کبیر انقلاب اسلامی، بارها از شهید مدرس به بزرگی یاد کردند. شهادت آیت الله مدرس(رحمه الله علیه) و روز مجلس شورای اسلامی گرامی باد.

 


 

محمّد محمّدزاده قانعی”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس، گفتند: مدرس در دفاع از منافع ملت حتی اگر تنها می ماند سخن خود را با قدرت بیان می کرد و دهم آذرماه مصادف با سالروز شهادت آیت ا… سید حسن مدرس نماینده شجاع و جسور زمان خفقان ستمشاهی و روز مجلس شورای اسلامی را گرامی داشتند.

 

 

محمّد محمّدزاده قانعی و جعفر بورنگ به نمایندگی از مردم شریف دارالمصلین شیروان، دهم آذرماه را به دکتر عبدالرضا عزیزی”نماینده مردم فهیم شیروان در خانه ملت”، ریاست، هیئت رئیسه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران عزیز تبریک گفته و بیان داشتند: شجاعت و جسارت شهید مدرس در سر لوحه کار مجلس و مجلسیان است و این رمز پیروزی خانه ملت در عرصه های مختلف و قانون گذاری است.