ساعت:

5:52 ب.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

شهردار شیروان؛ آغاز احداث بزرگترین پروژه سال 1393 مدیریت شهری//از مردم؛ متشکرم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: ساخت مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی شهر شیروان واقع در میدان انقلاب به عنوان؛ بزرگترین پروژه سال 1393 مدیریت شهری شیروان، با حضور فرماندار شهرستان شیروان، اعضای شورای اسلامی شهر شیروان، شهردار شیروان، مسئولان شهری و مردم دارالمصلین شیروان در مراسمی آغاز شد. در مرحله اول؛ فنداسیون و اسکلت این پروژه ریخته و احداث می گردد.

 

 

 

 

جعفر بورنگ”شهردار شیروان” گفت: مدیریت شهری شیروان با عزم جدی و حرکت جهادی در استمرار تفکر بسیجی خود، فعالیت‌های عمرانی را برای توسعه پایدار دارالمصلین شیروان، بهبود(روان سازی) ترافیک، بسترسازی اشتغال و گسترش زیرساخت های آبادانی و گسترش اصناف در نقاط مختلف انجام می دهد و به مدد الهی، همراهی مسئولین به بهره‌برداری رسانیده و خواهد رسید، بدون همراهی و مشارکت مردم به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

 

 

بورنگ با قدردانی از همراهی مردم در اجرای پروژه‌های عمران شهری در شیروان، ادامه داد: اجرای و احداث مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی واقع در میدان انقلاب شیروان با کار مطالعاتی و جدیت مستمر و مداوم مدیریت شهری در ده ماه گذشته و همراهی مردم به بار نشست، که از همه دست‌اندرکاران در این زمینه قدردانی می نمایم، چرا که وجود زمین رهاشده در هسته مرکزی شهر، جنب مسجد جامع و ادارات شهرستان، منظر ناخوشایندی است و با رسالت شهرداری در ماده 110 قانون شهرداری ها هم منافات داشت.

 

 

سکاندار مدیریت شهری شیروان اين پروژه را با هدف روانسازي در امر عبور و مرور و ترافيك دانست که احداث مي گردد و پس از بهره برداري علاوه بر صرفه جویی در وقت شهروندان در دسترسی به امکنه تجاری و پارکینگ، زیبای خاص آن را در مبلمان شهری حس و لمس خواهیم نمود.

 

 

شهردار شیروان افزود: شهر يك موجود زنده است و نياز به رشد و توسعه دارد و رفع مشكل حمل و نقل و ترافيك يكي از مهمترين گره گشايي ها از كارهاي مردم است.

 

شیرزاد ربانی”مسئول امور قراردادهای شهرداری شیروان” در پایان به مرحله اول احداث مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی شهر شیروان اشاره نمود و بیان داشت: امروز که ساخت مرحله اول طرح آغاز می شود و شامل فنداسیون و اسکلت بوده، در پی برگزاری مناقصه لازمه و برنده شدن شرکت بنیان بتن به مدیریت ابراهیم و علیرضا اکرمی است و این پروژه دارای هشت طبقه با سازه بتنی بوده، که چهار طبقه اول آن، تجاری و مابقی پارکینگ طبقاتی است و دارای مساحت 12153 مترمربع بوده، که قرارداد منعقده با مبلغ 44/992/068/520 ریال می باشد و مدت پیمان؛ هجده ماه تخمین زده شده است.