ساعت:

5:55 ق.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

اقدامات شهرداری؛ لذت بخش/نظارت شورای اسلامی شهر؛ قوت قلب شهرداری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ بدون شک دسترسی به توسعه شهری با بهره‌ مندی از نظرات کارشناسان و اتخاذ شیوه‌ های نوین برای تبلور اقدامات خدماتی، عمرانی و فرهنگی میسر خواهد بود. به طور مسلم شهروندان در صورتی از زندگی شهری لذت خواهند برد که محیط شهر و پیرامون آن برایشان لذت‌ بخش و مفرح به نظر آید.


جعفر بورنگ شهردار شیروان گفت: دسترسی به توسعه شهری مستقیماً وابسته به عملکرد مناسب و بهره ‌ور شهرداری در درون شهر است. مشارکت دادن شهروندان تحت هر عنوان و اسم و در هر حال و زمان، یکی از ارکان موفقیت پروژه ‌ها، بسیار با اهمیت است. در شهر شیروان که به واسطه مزین بودن به جمله درالمصلین و حضور زائران آقا علی بن موسی الرضا(ع)، پتانسیل های بالفعل و بالقوه ای در زمینه های مذهبی، فرهنگی، خدماتی و عمرانی وجود دارد و باید به گونه ای دقیق و با تدبر عمل شود، تا هر چه بیشتر جلوه هویت اسلامی در این شهر بیشتر باشد و هر هر وقت به این مؤلفه ارزشی دست یافتیم، می توانیم بگوئیم، جلوه اسلام در شیروان بیشتر شده است


محمدزاده قانعی عضو شورای اسلامی شهر شیروان بیان داشت: اقدامات خوب شهرداری در چند ماه اخیر که امروز(پانزدهم مردادماه 1393) شاهد بودیم، تحسین برانگیز بود و بی شک؛ هرچه در مسیر کارآمدی، موفق تر عمل کنیم باعث جلوه اقدامات مذهبی، فرهنگی، خدماتی و عمرانی بیشتر می شود و بورنگ شهردار شیروان – نشان داد که با وجود مشکلات، اگر کسی بخواهد کار کند، می تواند. بهترین قاضی عادل، خود مردم هستند، وقتی با مردم رفت و آمد داریم و یا آن ها را به دلایل مختلف ملاقات می کنیم، صحبت های آن ها نشان می دهد؛ خدمات شهرداری شیروان در بخش های مختلف چشمگیر بوده و برای مردم کاملاً قابل لمس است و بر ما اثبات شده، که جعفر بورنگ برای کار کردن به شیروان آمده است.

محمدزاده قانعی افزود: در آغازین ساعات یوم جاری متفق با شاهرخی و حسین پور اعضای شورای اسلامی شهر شیروان که در معیت بورنگ شهردار شیروان بازدیدی در حوزه فعالیت های دینی، فرهنگی، خدماتی و عمرانی صورت پذیرفت، اقدامات شهرداری را لذت بخش دیدیم و اقدامات انجام شده، خوشحال کننده است و امیدواریم که بزودی به اتمام عملیات اجرائی پروژه های بازدید شده و پروژه های در دستور کار، حلاوت و شیرینی آن چند برابر برای مردم شریف شیروان متبلور شود.

بورنگ شهردار شیروان ضمن قدردانی از پشتیبانی فکری و همه جانبه تک تک اعضای شورای اسلامی شهر شیروان که با همدلی و همگرائی در راستای توسعه شیروان ثابت قدم گام برمی دارند، گفت:

اقدامات نظارتی شورای اسلامی شهر شیروان، مایه قوت قلب بنده و سایر همکاران است و ثمر آن؛ ارتقاء بیش از پیش اقدامات شهرداری شیروان می باشد.

بورنگ در پایان ادامه داد: آنچه که توسط شهرداری در حال انجام است، باعث افتخار برای ما و برای کسانی است که آن را انجام می دهند. آن که برای خدمت به مردم قدم بر دارد، اجر آن بیش از آن است که در تصور بیاید. ما در برخورد با مردم، آنان را ولی نعمت خود می دانیم.

وی گفت : خوشبختانه مردم ما بسیار فهمیده و دارای درک بالا هستند و زحماتی را که خادمین شان در ارکان مدیریت شهری شیروان متحمل می شوند را درک کرده و خدمات را تمیز می دهند و این بهترین توفیق است برای ما.