ساعت:

6:58 ق.ظ

تاریخ:

6 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

اقدامات عمرانی شهرداری شیروان از یک نگاه (آسفالت معابر)

طبق گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان :از ابتدای سال تاکنون مقدار118736متر مربع از معابر شهری آسفالت گردیده است.

رجایی -مسئول واحد عمران شهرداری شیروان افزود: از ابتدای سال تاکنون مقدار118736متر مربع از معابر شهری آسفالت گردیده که برای این مقدار حدود 13698تن آسفالت مصرف شده است.


ایشان در ادامه ذکر نمودند پیش بینی می شود تا قبل از شروع فصل سرما حدود50هزار متر مربع نیز از معابر آسفالت گردد که این مقدار عملکرد نسبت به سنوات گذشته افزایش چشم گیری داشته است.


 

 

رجائی در ادامه افزود هم اکنون ترمیم آسفالت ضلع جنوبی خیابان اصلی از میدان امام علی (ع)تا میدان قائم (عج)در حال انجام است و در ماه آتی نیز واحد عمران شهرداری شیروان آغاز عملیات خاکی و جدول گذاری پروژه بلوار دفاع مقدس و عملیات جدول گذاری ورودی شهر از سمت غرب به طول 1500متر در دستور کار قرار دارد که ان شا الله از اول ماه آتی اجرائی خواهد شد.

در پایان این شهرداری از سعه صدرمردم که در راستای انجام اقدامات خدماتی و عمرانی شهرداری حتی بیشتر از حد معمول می باشد کمال تشکر و قدردانی دارد، بی شک تا صبرمردم نباشد انجام کاری میسر نخواهد بود و همچنین از همشهریان درخواست می شود با پرداخت به موقع عوارض شهرداری،این نهاد مردمی را در خدمت رسانی بهنگام تر یاری نمایند.