ساعت:

2:43 ب.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

انتصاب شهردار شیروان به عنوان عضو افتخاری انجمن حمایت از زندانیان شیروان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان عصر امروز ، جلسه انجمن حمایت از زندانیان شیروان با حضور دادستان محترم شهرستان ، رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار شیروان در محل این انجمن برگزار گردید و طی حکمی از سوی دادستان محترم شهرستان ، مهندس احمدی بعنوان عضو افتخاری این انجمن منصوب شد.

? در این نشست که با هدف ارایه گزارش عملکرد ماهانه انجمن و اجرای طرح نذر آزادی برگزار شده بود ، مهندس احمدی شهردار شیروان بیان کرد : تقدیر و تشکر می کنم از اعتمادی که به بنده کردید و این سنگینی مسئولیت را واقعا احساس کردم وی ادامه داد : بنده چند وقت پیش گفتمان شهروند و شهربان را بیان کردم و عنوان کرد : اگر کوچکترین کوتاهی ای از طرف بنده و یا معاونین و همکاران بنده رخ داد ، خود مردم به عنوان شهروند شهربان به ما گوشزد کنند.

? وی در بخشی دیگری بیان کرد : یکی از طرح هایی که ارایه دادیم ، تعیین شهردار محله با کمک پایگاه های مقاومت بسیج و امام جماعت مسجد محله ، تا نیاز سنجی کند و مشکلات محلات را جمع آوری کند تا پل ارتباطی اهالی و شهردار باشد و این مطمئنا باعث حل بسیاری از مشکلات شهروندان خواهد شد. وی ادامه داد : ما همچنین نذر آزادی از بصیرت تا فجر انقلاب را مطرح کردیم یعنی از دهه بصیرت تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب که زندانیان جرائم غیر عمد را بتوانیم آزاد کنیم.

? آقای هدایتی نیا دادستان محترم شهرستان هم همچنین بیان کرد که این طرح طرح بسیار خوبی است و ما استقبال می کنیم از این طرح و همچنین پیشنهاد شما برای استفاده مددجویان جهت خدمات دهی به شهروندان هم پیشنهاد خوبی است و این پیشنهاد هم برای شهر خوب است و هم برای خود مددجویان

? شایان ذکر است در ادامه این نشست آقای شعبانی مدیرعامل این انجمن به ارائه گزارش کار پرداخت