ساعت:

2:58 ب.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

جلسه ای برای کاهش حوادث در شهر شیروان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان ،صبح امروز جلسه ای با موضوع کاهش حوادث سطح شهر در شهرداری شیروان و با حضور رئیس پلیس راهور ، رئیس شورای شهر ، شهردار شیروان و معاونین شهرداری برگزار گردید.

در این جلسه مهندس احمدی ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از زحمات جناب سرگرد گرمه ای که بسیار همراه هستند، ارائه گزارش کاری مبنی بر اقدامات و کارهایی که شهرداری شیروان جهت کاهش ترافیک و حوادث انجام داده ، پرداختند.

? در این جلسه در مورد نقاط پر حادثه ای از جمله تقاطع شهید بهشتی و فلسطین ، انتهای کاشانی ، کمربندی خاتم (پیچ روستای گرزو) و بلوار پیروزی ((سه راهی شهید حاجیلو)) بحث و تبادل شد، که مهندس احمدی به رفع سریع مشکلات این نواحی تاکید داشت و دستورات لازم را صادر کرد.

? در ادامه محمد محمد زاده قانعی رئیس شورای اسلامی شهر هم ، حفظ جان شهروندان را یکی از اولویت های اصلی مجموعه شورا و شهرداری شیروان دانست و ادامه داد : با تمام توان، جهت کاهش حوادث از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

? در پایان این جلسه سرگرد گرمه ای رییس پلیس راهور شهرستان طی حکمی از سوی مهندس احمدی شهردار شیروان، به عنوان عضو صاحب نظر هییت مدیره سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شیروان منصوب شد