ساعت:

6:26 ق.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

بازدید از عملیات اجرای پل شهید پارسا و پارک ساحلی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان : عزیزی نماینده مردم شریف شیروان به همراه بورنگ سکاندار مدیریت شهری از اجرای عملیات احداث پل شهید پارسا و پارک ساحلی چایلق بازدید کردند.


بورنگ شهردار شیروان در این بازدید از حرکت پرشتاب عمرانی در سال جدید خبر داد و گفت این حرکت پرشتاب در حوزه عمران شهری حمایت مسئولین را می طلبد که همچون گذشته که یاور شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی بوده اند کما فی سابق به این حمایت ها ادامه دهند وی ادامه داد با این روحیه جهادی که از مسئولین شهرستان مشاهده می شود قطعا به همین شکل نیز خواهد بود.

 

 

بورنگ افزود: پروژه های شهرداری که اکنون به اتفاق نماینده پرتلاش شهرمان در حال بازدید آن هستیم به همت همین مسئولین دلسوز به این مرحله از پیشرفت رسیده که جا دارد از زحمات تمامی مسئولین پرتلاش شهرمان به ویژه اعضای شورای اسلامی شهر ، فرماندارگرانقدر ، امام جمعه محترم و نمایند ه فرهیخته مردم شریف شیروان تشکر نماییم.

 

عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن بازدید از عملیات اجرای برخی از پروژهای عمرانی شهرداری شیروان از حرکت پرشتاب فرهنگی، عمرانی و…. مدیریت شهری تقدیر کرد و ادامه داد ما همچون گذشته هرکمکی که به پیشرفت عملیات های عمرانی شهرمان نیاز باشد خواهیم نمود تا در آینده ی بسیار نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه ها باشیم.