ساعت:

11:01 ق.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان از افتخار آفرینان شیروان تجلیل کردنند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان : شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان روز پنج شنبه 94/1/25در مراسمی که آموزش و پرورش جهت تجلیل از دانش آموزان پذیرفته شده در المپیاد علمی برگزار نموده بود تجلیل کردنند .

 

بورنگ شهردار شیروان که در این مراسم حضور داشت گفت: در جهان امروز پیشرفت و توسعه کشورها بر مبنای علم و دانش استوار است و دانش آموزان هر پایه این پیشرفت را تشکیل می دهند بورنگ ادامه داد المپیادهای برگزار شده در سطح ملی می توانند ضمن ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان جهت حرکت در مسیر پیشرفت علمی می تواند به آینده علمی بسیار خوبی نیز کمک نماید.

 

بورنگ در ادامه افزود: خبر ایستادن آینده سازان شهرستان شیروان بر سکوی نخست المپیاد دانش آموزی باعث مسرت ما شد و به عنوان یکی از خادمین مردم ایران اسلامی بر خود لازم دانستیم از زحمات شبانه روزی معلمین،مدیران به ویژه عزیزان دانش آموز که منتج به این نتیجه غرور آفرین شد تقدیر نماییم.

 

 

محمد زاده قانعی رئیس شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک به مدیران، معلمین و دانش اموزان برگزیده المپیاد کشوری بابیان اینکه این دانش اموزان هستند که سرمایه اصلی کشور را تامین میکنند ادامه داد این رقابت های علمی می تواند در پیشرفت علمی کشور موثر باشد و چه خوب است که دانش آموزان شیروانی همچون گذشته در این پیشرفت نقش فعالی را ایفاء نمایند. وی در پایان گفت شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان در حمایت از کسانی که به پیشرفت علمی کمک می کنند پیش قدم و ثابت قدم بوده و خواهد بود .