ساعت:

9:17 ب.ظ

تاریخ:

30 فروردین 1403

شهرداری شیروان

بجنورد- ایرنا- شهردار شهر شیروان در خراسان شمالی گفت: ۶۰۳ تن قیر رایگان برای آسفالت بافت فرسوده و در راستای درخواست ها و مطالبات مردمی به شهرداری این شهر اختصاص یافت.

عین اله احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهر شیروان با مساحت یکهزار و ۴۰۰ هکتار دارای پنج محله بازآفرینی به مساحت ۳۱۰ هکتار با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر است که اکثر معابر آن خاکی است.

? وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی های انجام شده؛ ۵۳ معبر به مساحت ۶۸ هزار مترمربع نیاز به ۶۰۳ تن قیر رایگان دارد که رایزنی های لازم با معاون عمرانی استانداری انجام و به نتیجه رسید.

? شهردار شیروان عنوان کرد: معابر ۳۰ درصد مساحت کل شهر را تشکیل می دهند که ۱۱۰ هزار و ۵۳۰ مترمربع از این معابر خاکی است و آسفالت آن نیاز به یکهزار و ۱۳۹ تن قیر دارد و نسبت به تامین قیر رایگان اقدامات لازم انجام می شود.

وی ادامه داد: اراضی شرکت تعاونی بسیجیان با ۶۴ هکتار وسعت در سال ۸۸ به محدوده خدماتی الحاق و اجرای کانال سرپوشیده هدایت آب های سطحی، جدول گذاری، آسفالت، پیاده روسازی و فضای سبز باقی مانده است و با دریافت این قیر رایگان بخش عمده ای از مشکلات این شهرک برطرف می شود.

? شهر شیروان با ۸۵ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد