ساعت:

12:53 ق.ظ

تاریخ:

29 اسفند 1402

شهرداری شیروان

جلسه ای با موضوع بررسی چالش های پیش روی خدمات شهری در تهران

? به گزارش روابط عمومی شهرداری شیروان، صبح امروز جلسه ای در محل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با حضور #مهندس_احمدی شهردار شیروان، به عنوان عضو اصلی کارگروه محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری های کشور برگزار گردید.

? این جلسه که با موضوع ورود برای چالش های پیش روی خدمات شهری در بیش از ۱۴۰۰ شهرداری کشور برگزار می شد، پیشنهاداتی از جمله، ارائه تسهیلات ویژه وزارت کشور برای ایجاد بازار میادین با ۴ سرفصل و ساماندهی دست فروش ها و امکانات و ماشین آلات، توسعه فضای سبز ، ایجاد مخازن ذخیره آب باران ، احیا قنات های موجود در کشور ، هدایت آب‌های سطحی، طراحی و اجرای لندفیل ، و پیگیری مشکلات پیش آمده برای شهرداری ها در حوزه ادارات نظارتی بهداشتی، توسط #شهردار_شیروان مطرح گردید.

? گفتنی است: در پایان این جلسه با اکثریت آرا ، دکتر راضی مدیرکل دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مسئولیت دبیری موضوعات حقوقی و برنامه ریزی در این خصوص را، به #مهندس_احمدی شهردار شیروان واگذار کردند تا با نیازسنجی و ارسال مکتوب موضوعات توسط شهرداری‌های عضو کارگروه ، اقدامات بعدی و نتایج آن صورت گیرد.

? در پایان این جلسه، دیگر شهرداران هم، موضوعات مختلفی را مطرح کرده که به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

? ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۱