ساعت:

1:56 ب.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

برگزاری مراسم 26 آذر روز حمل و نقل و رانندگان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: همزمان با 26 آذر مراسم  روز حمل و نقل با حضور مسئولین شهرستان ، اعضای شورای اسلامی شهر ، معاون شهردار ، پرسنل شهرداری و رانندگان تاکسی درون شهری و رانندگان سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری در محل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری شیروان برگزار شد .

 

در این مراسم پس از قرائت آیاتی از کلام وحی و نواختن سرود جمهوری اسلامی آقایان محمد محمدزاده قانعی عضو و رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر ، مسعود الهی معاون شهردار و جعفر حیدری مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی ،  سخنرانی نمودند و تعدادی از رانندگان مشکلات صنفی خویش را بیان نمودند .

 

محمد محمدزاده قانعی “عضو شورا و رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر شیروان” دراین مراسم گفت: رانندگان به عنوان ویترینی در شهرستان هستند که افراد زیادی روزانه نگاه ورفتار وکلامشان را می بینند ومی شنوند وی افزود: برخورد رانندگان با مسافرین نشان از فرهنگ هرشهری است وما هم از رانندگان عزیز تقاضاداریم به عنوان افرادی که روزانه با تعداد زیادی ازمردم  غریبه و یاخودی شهر درارتباط هستند به گونه ای با این افراد برخورد کنند با اخلاق خوش بهترین ها باشید.

 

 

 

“مسعود الهی” معاون شهردار و رئیس هیأت مدیره سازمان حمل و نقل همگانی شیروان و حومه نیز ضمن گرامیداشت 26 آذر روز حمل و نقل، هدف از برگزاری این مراسم را تکریم تمام رانندگان و دست اندرکاران ناوگان حمل و نقل و قدردانی از زحمات ایشان، عنوان کرد. وی با بیان اینکه امنیت و آسایش خاطر مردم در زمینه تردد در حوزه درون و برون شهری مرهون زحمات و خدمات شبانه روزی رانندگان و دست اندرکاران بخش حمل و نقل است، رانندگان را میزبانانی امین در راستای ایجاد امنیت و آرامش برای مردم در مسافرتها دانست و گفت: سلامت ناوگان حمل و نقل و تردد ایمن موجب سلامت جامعه خواهد بود.

 

وی در ادامه افزود: وظیفه اصلی سازمان حمل و نقل همگانی خدمات رسانی به شهروندان و کاهش ترافیک در سطح شهر و تسهیل در عبور و مرور شهروندان می باشد که در حال حاضر 1410 دستگاه وسیله نقلیه در سطح شهر و حومه ماهیانه 10000 مسافر را جابجا می نمایند.

 

 

حیدری “مدیرعامل سازمان حمل ونقل همگانی شهر شیروان” ضمن گرامیداشت 26 آذر روز حمل و نقل با ارائه گزارشی از سازمان حمل ونقل همگانی گفت: درشهر شیروان 348دستگاه تاکسی، 10دستگاه اتوبوس واحد، 7دستگاه مینی بوس و 550 دستگاه تاکسی تلفنی و 318 دستگاه تاکسی روستایی فعالیت دارند. در پایان با اهدای لوح تقدیر از رانندگان نمونه و پرسنل سازمان حمل و نقل تقدیر و تشکر به عمل آمد.