ساعت:

5:44 ب.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

پیام تبریک مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شیروان به مناسبت 26 آذر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان :“جعفر حیدری” مدیر عامل سازمان حمل و نقل به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل همگانی طی پیامی از رانند گان سطح شهر شیروان تقدیر و تشکر نمود.


 

متن پیام بدین شرح است:

«بسمه تعالی»

بدون شک رسیـــــدن به توسعه پایدار شهری در گرو همکاری و مساعی تلاشگـــران در حوزه حمل و نقل
می باشد . هدف ما نیز، آنچنان که در اساسنامه های اتحادیه و سازمانهای حمل و نقل همگانی کشور آمده است تلاش برای ارائه خدمات مناسب به مردم شریف ایران اسلامی و علی الخصوص مردم فهیم شیروان است. لازم است در همین مجال فرارسیدن بیست وششم آذر که به نام روز حمل و نقل و رانندگان ،آراسته گشته است از زحمات صادقانه و شبانه روز شما عزیزان در این عرصه تشکر و قدردانی بعمل آید . توفیق روز افزون را برای تمامی خادمان عرصه حمل و نقل همگانی در ظل توجهات حضرت حق خواستارم .

جعفر حیدری

مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی شیروان و حومه

 

 

لازم به ذکر است این نام گذاری به دنبال فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رحمه الله علیه در 26 آذر 1361 صورت گرفت. در این روز و در بحبوحه جنگ تحمیلی، حدود یکصد کشتی حامل کالا در بنادر جنوبی کشور، در انتظار تخلیه بار بود و بروز بحران ناشی از اتمام ذخیره کالاهای اساسی در کشور، تهدید کشتی های منتظر از سوی عراق و نیز شمول بیمه های جنگی، نگرانی هایی را برای مسئولان فراهم آورده بود. در همین روزها، رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رحمه الله در پیامی تاریخی، کامیونداران کشور را به مشارکت در تخلیه هر چه سریع تر کشتی ها فراخواندند و با همت آن دلیرمردان، کشور از وضعی بحرانی خارج، و این روز، به عنوان «روز حمل و نقل» نامیده شد.