ساعت:

8:39 ب.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

بسیج نیرو و امکانات خدماتی و عمرانی شهرداری برای بسیجیان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ دستگاه هاي اجرايي باید در راستاي اجرايي كردن سياست اقتصاد مقاومتي و نهادينه كردن فرهنگ و روحيه جهادي در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گام هاي مؤثري بردارند.

 

 

 

 

 

جعفر بورنگ”شهردار شیروان” گفت: به مددالهی، پشتوانه شورای اسلامی شهر، حمایت های بی دریغ و به هنگام امام جمعه شهرستان، فرماندار شهرستان و نماینده مردم شریف شیروان در خانه ملت سعي داريم از تمامی بسترها و ظرفیت هاي قانوني استفاده نمائیم، تا بتوان بيش از گذشته در روند آغاز، اجرا و اتمام طرح ها و پروژه های خدماتی، عمرانی و فرهنگی شهرداری شیروان حرکت و تسریع گردد.

بورنگ افزود: پروژه آماده سازی شهرک بسیجیان منجمله طرح هائی است که در دستور کار سرعت در اجرا و اتمام بوده و البته به تمامی واحدهای ستادی و اجرائی ابلاغ و تأکید نموده ام که سرعت توأم با دقت باشد و کارها به نفع مردم در صحت و سلامت صورت پذیرد و اکنون؛ با بسیج نیرو و امکانات برای بسیجیان بر آنیم که هر چه زودتر؛ عملیات آماده سازی معابر و شوراع شهرک بسیجیان تا مرحله آسفالت به اتمام برسد. ان شاءالله

شهردار شیروان ادامه داد: در راستاي اجراي پروژه هاي عمراني، خدماتی و فرهنگی اولويت با مناطق محروم، کمتر توسعه یافته بوده که البته حرکت موزون و عادلانه را بنا به وسعت شهر و شاخص های شهرسازی و مبلمان شهری مدنظر داریم. در هر حال؛ توسعه و آباداني مناطق محروم از جمله اهداف شهرداری و همه مسئولان نظام مقدس اسلامی در همه حوزه ها می باشد و برای احقاق حق محرومین، از هیچ کوششی دریغ نخواهم نمود.