ساعت:

2:24 ب.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

پیام تبریک شهردار شیروان به مناسب ولادت کریمه اهل بیت


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ جعفر بورنگ”شهردار شیروان” به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامیداشت روز دختران، پیام تبریکی را به نمایندگی از دختران همکاران خود در مدیریت شهری شیروان به دختران همکاران که در مقاطع تحصیلی حائز عنوان برتر شده اند، ابلاغ نمود.

 

 

 

برآيينه جمال داور صلوات

بر روشني چشم پيمبر صلوات

برحضرت معصومه فروغ سرمد

بر دسته گل موسي جعفرصلوات

 

 

جعفر بورنگ”شهردار شیروان” به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و گرامیداشت روز دختران، پیام تبریکی را به نمایندگی از دختران ایران زمین، نیز دختران دارالمصلین شیروان و هم دختران همکاران خود در مدیریت شهری شیروان به دختران همکاران که در مقاطع تحصیلی حائز عنوان برتر شده اند، ابلاغ نمود.

وی افزود: بی شک از دامان پاک اهل بیت(ع)، چهره های پرفروغ و شخصیت های بی بدیلی به جهان بشری عرضه شده و در این میان حضرت فاطمه معصومه(س) که به حق«فاطمه ثانی» لقب گرفته اند، ملت ایران را به وجود پاک خود مفتخر کرده اند. دختران امروز که مادران فردای ایران اسلامی هستند، نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، برخورداری از امنیت اجتماعی و خانوادگی که آنان را به جایگاه منزلت زن مسلمان و مقام والای مادری نزدیک نماید، از نیازهای دختران می باشد.

بورنگ ادامه داد: امروز دختران عفیف ایران اسلامی با تأسی از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه(س) و الگوپذیری از ایشان زمینه ساز تعالی معنوی، اخلاقی و علمی دختران جهان خواهند بود، سالروز ولادت کریمه اهل بیت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک به دختران مسلمان، آنها را به شناخت هر چه بیشتر رفتار و کمالات انسانی دعوت می نمایم و میلاد با سعادت کریمه‌ی اهل بیت، حضرت معصومه(س) و آغاز دهه‌ی کرامت بر شما دختران دانش آموز و سفیران علم و ارزش های دینی ایران سرافراز اسلامی، نیز تبریک می گویم. در ضمن؛ شما دختران بر خود ببالید که حضرت رسول اکرم(ص) در کلام گهربارشان در باره‌ی ارزشمندی وجود تان می فرمایند:«بهترین فرزندان شما؛ دختران هستند».

تصویر متن پیام شهردار شیروان: