ساعت:

10:25 ق.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

تاکید شهردار شیروان بر اتمام هرچه سریع تر یک پروژه: مهندس احمدی با اشاره به کاهش شدید دما و نیاز حیوانات بی پناه به پناهگاه بر اتمام هرچه سریع تر پناهگاه حیوانات بی پناه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان امروز دوشنبه طی نشستی با حضور شهردار ، نایب رییس پارلمان شهری و عضو دیگری از این پارلمان و نیز معاونان شهرداری پیرامون اتمام سریع تر پروژه احداث پناه گاه حیوانات بی پناه تصمیم گیری شد.

در این نشست، مهندس احمدی در سخنانی با بیان این مطلب که با کاهش دما نیاز حیوانات بی پناه در شیروان به پناه گاه بشدت افزایش یافته است، تاکید کرد : باید از تمام امکانات برای آنکه این پناهگاه به سرعت به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود دستور داد تا پناهگاه به سرعت تجهیز شود، تا برای افتتاح آن نیز اقدامات لازم انجام گردد.

این گزارش حاکی است جواد اسماعیل زاده نایب رییس شورای اسلامی شهر شیروان نیز در سخنانی با ابراز رضایت از روند احداث این پناهگاه تصریح کرد : با توجه به اقدامات انجام شده و روندی که این پروژه داشته است می توان پناهگاه را در یک بازه کوتاه تر به پایان رساند تا در این فصل سرد حیوانات بی پناه از پناهگاه برخوردار شوند.

عقیل آریانفرد دیگر عضو شورای اسلامی شهر هم ضمن بیان این مطلب که احداث این پناهگاه توسط شهرداری اقدامی بس ارزشمند محسوب می شود،اظهار امیدواری کرد که هرچه سریع تر مورد بهره برداری قرار بگیرد.