ساعت:

6:46 ق.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

تجدید بیعت مدیریت شهری با شهداء –

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری؛ همگام با مردم ولائی دارالمصلین شیروان، ضمن شرکت در یادواره شهداء، با دیگر با صلابت با شهداء بیعت نمودند.

آریان فرد” روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” گفت: ارکان مدیریت شهری شیروان در آخرین روز هفته دولت دیگر بار در مراسم تجدیدخاطره شهدای دولت، رجائی و باهنر و یادوآره شهدای کارمند و کارگر شیروان که در هشتم شهریور 93 در مسجد جامع برگزار شد، شرکت و با صلابت با شهداء بیعت نمودند.



 

 

 

 

عبدالرضا عزیزی در مراسم تجدیدخاطره شهیدان رجائی و باهنر و یادواره شهدای کارمند و کارگر شیروان بیان داشت: دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، انجام وظیفه نسبت به شهداء و ادای دین به صبر و مجاهدت های خانواده شهداءست که فرزندان خود را در راه زنده نگه داشتن ارزشهای اسلامی فدای انقلاب کردند و بنده بر خود می بالم که در هر سفرم به زادگاه خویش، شیروان، این مهم ارزشی را به یاد دارم و به دیدار ولی نعمت تان خود می شتابم.

وی تاکید کرد: بهره مندی از رهنمودهای خانواده شهداء و دعای خیر مادران شهداء، موجب پیشرفت در کارها و حرکت سریع و با اراده تک تک مسئولین نظام مقدس ج.ا.ا در خدمتگزاری هم به نظام و انقلاب اسلامی و هم مردم خواهد شد.

 


 

 

نماینده مردم شریف شیروان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر تصریح کرد: اگر مدیران و مسئولان تلاش کنند که راه بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند، مانند آن بزرگان در قلب مردم جای می‌گیرند و همه بدانند که رضایت خداوند ، سبب رضایت مردم می باشد و مدیران باید بر اساس بیانات مقام معظم رهبری تلاش کنند تا از اصول اصلی انقلاب فاصله نگیرند.