ساعت:

8:09 ب.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

تشکر نماینده مردم شریف شیروان در خانه ملت از شهردار شیروان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ عبدالرضا عزیزی” نماینده مردم شریف شیروان در خانه ملت” از جعفر بورنگ”شهردار شیروان” مبنی بر ثابت قدم بودن وی در توسعه و عمران شهری و صفائی”فرماندار شهرستان شیروان”، تشکر کرد.

 

آریان فرد” روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان” گفت: عبدالرضا عزیزی” نماینده مردم شریف شیروان در مجلس شورای اسلامی ج.ا.ا” در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجائی و باهنر و یادواره شهدای کارمند و کارگر شیروان که در هشتم شهریور 93 در مسجد جامع شیروان با حضور مردم و مسئولین برگزار شد، از جعفر بورنگ”شهردار شیروان” مبنی بر ثابت قدم بودن وی در اجرای طرح ها و پروژه های خدماتی، عمرانی و فرهنگی شهری، تشکر نمود. عزیزی از صفائی”فرماندار شهرستان شیروان” نیز قدردانی نمود.

عزیزی گفت: پروژه بزرگ پارک ساحلی رودخانه چایلق و طرح ساماندهی رودخانه مزبور که در یک منطقه مستضعف نشین شیروان کلنگ زنی شد، مبلغ بیست و هفت میلیارد ریال اعتبار آن از اعتبارات در اختیار نماینده و با تأیید اینجانب، ضمن اخذ سایر موافقت ها، مصوب شده و بزودی در اختیار شهردار قرار می گیرد و از شهردار شیروان که آغاز عملیات اجرای این طرح را قبل از تزریق اعتبار و با جرأت افتتاح نمود، تشکر می کنم و این نشان از توزیع عادلانه خدمات در مناطق شهر دارد.