ساعت:

8:54 ق.ظ

تاریخ:

8 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

جلسه سیصد و سیزدهم 94/03/10 شورای اسلامی شهر شیروان

جلسه سیصد و سیزدهم 94/03/10 شورای اسلامی شهر شیروان با حضور اعضاء محترم در محل دفتر شورای اسلامی رأس ساعت15 با تلاوت الله مجید و عرض تبریک بمناسبت نیمه شعبان و عرض تسلیت رحلت حضرت امام(ره) آغاز گردید و

پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

1-    در اعتراض جمعی از اهالی شهرک امام در خصوص نصب دکل مخابرات در منزل یکی از اهالی جهت رفع دغدغه های اهالی بحضور فرماندار محترم ارسال گردد تا به صلاحدید ایشان مساعدت گردد.

2-    در پاسخ به درخواست آقای ی.ه جانباز محترم70% در خصوص جایگزینی و جابجایی نیرو از شیروان و فاروج و بالعکس با رعایت شرایط نیاز همکاری بلامانع است.

3-    در خصوص درخواست ریاست محترم اداره ورزش و جوانان در خصوص چند واحد تجاری احداث نماید در اماکن ورزشی مقرر شد پس از موافقت کمیسیون ماده پنج و پرداخت حق و حقوقات شهرداری بلامانع است.

4-    در خصوص درخواست هیئت ءمنای مسجد جامع توده با 15متر ماسه بصورت رایگان موافقت گردید.

5-    در خصوص ثبت عوارض سال94 در سامانه تعرفه عوارض شهرداری کشوری در موعد مقرر در سایت ثبت شده است .

6-    در خصوص درخواست آقای ع.آ مقرر شد در صورت اجرایی یک مورد از پارکینگ ها حذف بدلیل عدم امکان اجرا با رعایت حقوق شهرداری پاسخ داده شود.

7-    در پاسخ به شهروند محترم ص.ح چنانچه ضوابط دقیقاً رعایت مطابق الگوی مصرف اجرا شود و با ملاحظه مدارک تحت پوشش بودن کمیته امداد باشد رایگان پاسخ داده و درغیر اینصورت از بخشودگی و تصویب مصوب برخوردار گردد.

8-    در خصوص درخواست آقای ح.ا که دارای گلخانه در خارج شهر دارد و توان تأمین انواع گل از قبیل فصلی و تزئینی را دارد و قرار شد بازدید صورت پذیرد چنانچه گل ها از نوع مورد نیاز شهر می باشد جهت توسعه و اشتغال و دلگرمی همشهریان اقدام صورت گیرد.

9-    در خصوص شهروند محترم آقای ب.ا جانباز محترم 25% با پرداخت 25%نقدی و الباقی در 18ماهه موافقت شد .

10-در خصوئص گزارش پرونده خانم م.م مقرر شد اجرای تصمیمات کمیسیون با رعایت ضوابط شهرداری منعی نخواهد داشت.

11-با توجه به وظیفه خطیر شورای شهر در خصوص خدمات رسانی شایسته به مردم شریف شیروان مقرر شد با رعایت ضوابط و مقررات قانونی بدینوسیله از آن شهرداری محترم و کلیه پرسنل اداری درخواست می گردد مصوبه ای قابلیت اجرایی دارد که الف) تأئیدیه کمیته تطبیق فرمانداری را دارا باشد. ب) مغایر با قانون شهرداری ها نباشد . لذا از این مورخه انجام امور که مغایر با موارد ذکر شده باشد خلاف ضوابط بوده و عواقب آن با شهرداری می باشد.  

12-در خصوص درخواست نشریه سیمای شیروان قرار شد پیرو حمایت از نشریات محلی پیرو مصوبه قبلی شورا مبنی بر حمایت از نشریات شهرستان مقتضی است نشریات در نشریه فوق بصورت مساعدت مورد حمایت قرار گیرد.

13-در پاسخ به درخواست شهرداری پیشنهاد گردید فروش زمینهای میلانی زاده مزایده بصورت 50%نقد و الباقی طی اقسال یکساله و بدون کارمزد دریافت گردد و انتقال اسناد مالکیت بنام برنده آن مزایده پس از تسویه حساب کل اقساط می باشد.