ساعت:

9:16 ب.ظ

تاریخ:

9 فروردین 1403

شهرداری شیروان

مانور مشترک آتش نشاني و خدمات ایمنی شهرهاي شيروان، فاروج، زيارت و لوجلي

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ برگزاری مانور واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروان با همکاری واحدهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرهای فاروج،زیارت و لوجلی به منظور آمادگی و جلوگیری از آتش سوزی احتمالی محصول کشاورزان شهرستان و امداد جاده ای در هجدهم خرداد 94 در حوالی شهر زیارت با حضور اعضاء شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین دوایر شهرداری شیروان برگزار شد.

 

 محمد محمدزاده قانعی”رئیس شورای اسلامی شهر شیروان” در این مراسم ضمن تقدیر از برگزاری این مانور گفت: در جامعه ای که ما زندگی می کنیم اقشاری هستند که تلاش های ارزنده ای دارند و به اجتماع کمک های به موقعی می نمایند، که یکی از این اقشار، قشر آتش نشان است که بعضاً مردم از آن ها غافل هستند. عزیزانی که جان خود را برای نجات جان یک انسان یا گروهی از انسان ها به خطر می اندازند.

 

 

رمضانعلی شارعیمسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیروانکه فرماندهی این مانور را بر عهده داشت گفت با توجه به افزايش احتمال آتش سوزي در مزارع در اين فصل، هدف از اين مانور را آمادگي نيروها براي حضور به موقع و هم چنين انجام عمليات مشترک با ايستگاه هاي ديگر برشمرد. وي اظهارداشت: اطفاي حريق مزارع، حريق جامدات، حريق حاصل از انفجار استيلن، حريق مايعات قابل اشتعال، حريق منازل و نجات مصدوم از داخل منزل و نجات مصدوم از داخل دره اي به عمق 12 متر و هم چنين نجات مصدوم‌ گير افتـــاده در داخل خودروي واژگون شده از جمله بخش هاي اين مانور بود.