ساعت:

4:35 ب.ظ

تاریخ:

7 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

جلسه سیصد و هفتاد وهفتم 94/07/28 شورای اسلامی شهر شیروان

جلسه سیصد و هفتاد وهفتم 94/07/28 شورای اسلامی شهر شیروان با حضور اعضاء محترم و جناب مهندس الهی معاونت محترم شهرداری در محل دفتر شورای اسلامی رأس ساعت 17عصر با تلاوت کلام الله مجید و پس از عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم آغاز گردید وپس از بحث و تبادل نظر تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

در ابتدا سرکار خانم کلالیان ریاست محترم شورا ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم و عرض تسلیت به تمامی حضار و با ذکر صلوات جلسه را شروع کردند و برای تمامی حضار آرزوی قبولی طاعات و عزاداریها را نمودند.

1-    در شروع اعضای محترم شورای روستای خانلق در جلسه حضور یافتند و درخواست دادند تا در صورت امکان بشود همکاری هایی بین شورای شهر شیروان و شهرداری و اعضای محترم شورای خانلق صورت پذیرد و نامه ایشان به کمیسیون عمران جهت بررسی دقیق تر ارجاع گردید.

2-    عطف به درخواست مدیرعامل شرکت تعاونی آژانس ها ،مقرر گردید در عوارضات مصوبه قبلی یک درصد تخفیف و از 5% به 4% کاهش و جهت بررسی دقیق و اجرایی شدن به کمیسیون حمل و نقل ارجاع داده شود.

3-    احتراماً پیرو بازدید اعضای محترم شورای اسلامی از ورزش7 مقرر گردید جهت پیشگیری از اقدامات متفاوت جدول کوچه ورزش 7 نیز در وسط کوچه اجرایی گردد.

4-    مقرر گردید کلیه اعضای محترم در جلسه بعد حضور قطعی داشته باشند تا اعضای کمیسیونهای شورا بطور قطعی مشخص گردند و در این جلسه حضور اعضا الزامی می باشد.

5-    عطف به درخواست ریاست محترم شبکه بهداشت و پیرو شماره نامه بند3 صورتجلسه 368 شورای شهر مبنی بر تعیین تکلیف پروژه کلینیک ویژه مقرر گردید چون اجرای پارکینگ عمومی از وظایف شهرداری و تحمیل قانونی اجرای پارکینگ خصوصی نیز از وظایف شهرداری می باشد لذا مقرر گردید به منظور تامین پارکینگ در محل مذکور شهرداری به میزان 2500متر مربع از ضلع جنوب شرقی ملک جهت اجرای پارکینگ عمومی از ملک مورد نظر در تصرف شهرداری و منظور مذکور اجرایی گردد. و با رعایت بند6 ماده 55 قانون وظایف شهرداری ها با حق انتفاع شبکه و حفظ مالکیت ،شهرداری صدور مجوز قانونی و اجرایی کلینیک فراهم گردد،مصوبه مذکور با 9رأی تصویب و ابلاغ گردید.