ساعت:

2:15 ق.ظ

تاریخ:

18 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

حضور ارکان مدیریت شهری در آیین استقبال از نایب قهرمان کوراش جهان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان، در دومین روز از رقابت‌های قهرمانی کوراش جهان در خرم‌آباد، تیم ملی ایران، با کسب دو مدال طلا، یک نقره و سه برنز عنوان نائب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها گردید و در این میان”مسلم نوری” کوراش کار شیروانی از پرسنل شهرداری شیروان در این رقابتها با شکست حریفان خود بر سکوی دوم ایستاد.

 

 

“میرزازاده مسئول امور ورزشی شهرداری شیروان” ضمن تبریک به این ورزشکار شیروانی گفت: مسلم نوری، در عرصه های مختلف ورزشی در سال جاری موفقیتهای خوبی را به ثبت رسانده است و اخیرا با کسب عنوان نایب قهرمانی کوراش جهانی در وزن 100- کیلوگرم در مسابقات جهانی کوراش افتخار آفرید.

مسلم نوری صبح امروز در حالی وارد شیروان شد که مورد استقبال گرم ارکان مدیریت شهری و مسئولین و ورزشکاران این شهرستان قرار گرفت.

 

شایان ذکر است؛ “هما کلالیان مقدم” رئیس شورای اسلامی شهر “فاطمه قربانیان” عضو شورای اسلامی شهر “احمد عاقل” عضو شورای اسلامی شهر “شاهرخ شاهرخی” عضو شورای اسلامی شهر و “جعفر بورنگ” شهردار شیروان در این آیین حضور یافتند.

 

گفتنی است در این مسابقات 33 کشور حضور داشتند که کشورهای ایران، ازبکستان و ترکمنستان هرکدام با دو تیم در این مسابقات شرکت کرده بودند که در نهایت تیم ازبکستان عنوان قهرمانی دهمین دوره از رقابت‌های قهرمانی جهان کوراش در خرم‌آباد را کسب کرد و تیم ایران در جایگاه دوم ایستاد و عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کرد.