ساعت:

3:45 ب.ظ

تاریخ:

30 فروردین 1403

شهرداری شیروان

حیدری؛ اجرای آزمایشی طرح بلیط الکترونیکی ناوگان حمل و نقل درونشهری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ صبح شنبه پانزدهم شهریور 93 و در راستای اجرائی شدن مصوبات هیئت مدیره سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه، مرحله آزمایشی طرح بلیط الکترونیکی در اتوبوس های واحد شهر شیروان اجرا شد.


جعفر حیدری”مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه” گفت: با اجرائی شدن طرح بلیط الکترونیکی و با عرضه کارت اعتباری، استفاده کنندگان از اتوبوس‌های واحد شهری، می‌توانند به جای پول و بلیط از این کارت اعتباری بهره بگیرند و با اجرای این طرح علاوه بر بهبود شرایط کنترلی و مشخص شدن وضعیت درآمد روزانه توسط اتوبوس‌های واحد شهری، سبب سهولت تردد مردم شده و مردم می‌توانند به خوبی از وسایط نقلیه عمومی اتوبوس استفاده کنند


 

مسعود الهی”رئیس هیئت مدیره سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه” با اشاره به افزایش جمعیت و لزوم افزایش تعداد اتوبوس‌های واحد و مینی بوس در سال های پیش روی در مسیرهای مختلف شهر شیروان، اظهار داشت: درصددیم تا ایستگاه های مکانیزه اتوبوس‌های خط واحد در شیروان نیز در آینده راه‌اندازی شود و سعی ما بر آن است، تمامی بسترهای ارائه خدمات به هنگام و صحیح در مبحث حمل و نقل درونشهری فراهم گردد.

 

 

الهی افزود: بلیت الکترونیک از مهم‌ترین، کارآمدترین و متداول‌ترین ابزارهای الکترونیکی و از شرایط لازم برای تحقق شهر الکترونیکی است. بلیت الکترونیک می‌تواند گردش پول افراد را در چرخه اقتصادی کاهش دهد و بلیت الکترونیک امکان مدیریت بر نقدینگی جاری و برنامه‌ریزی به منظور ارائه سرویس برحسب نیاز شهروندان را فراهم می‌کند و در افزایش سرعت سرویس‌دهندگان موثر است.

 

رئیس هیئت مدیره سازمان حمل و نقل همگانی شهر شیروان و حومه ادامه داد: شفاف‌سازی، تکریم ارباب رجوع، افزایش رضایت‌مندی شهروندی، مدیریت هوشمند مبتنی بر تقاضا و ارائه طرح‌های تشویقی از دیگر مزایای استفاده از بلیت الکترونیکی است. علاوه بر این، عملیات خرید و فروش با سرعت بیشتری انجام می‌شود، خدمات در سطح گسترده تری قابل دسترسی خواهد بود و از نظر اجتماعی نیز، به شخصیت شهروندی افراد احترام گذاشته می‌شود.