ساعت:

10:07 ب.ظ

تاریخ:

30 فروردین 1403

شهرداری شیروان

در روز زمین پاک شیرکوه بدون زباله شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیران: در روز جهانی زمین پاک شهرداری شیروان با همکاری اداره محیط زیست و جمعی از طبیعت دوستان به پاک سازی کوهستان پارک شیرکوه پرداختند.

 

بورنگ شهردار شیروان که در این مراسم حضورداشت ضمن گرامی داشت این روز گفت : روز جهانی زمین پاک هر ساله در ۲۲ آوریل مصادف با ۲ اردیبهشت در تمام دنیا برگزار می شود و به همه مردم یادآوری می کند که نباید سیاره خود ‘ زمین’ را فراموش کنند.ما هم امروز دور هم جمع شدیم که با جمع آوری زباله های اطراف خود ثابت کنیم که همواره به فکر زمین هستیم.

 

در ادامه عضو سازمان جهانی شهرداران صلح با اشاره به اینکه حفظ محیط زیست از دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) موضوع مهمی است، افزود: مسألـه آلودگـی زمیـن یکـی از مسائل عمده محیط زیست در سراسر جهان است و مدیریت صحیح پسماندها با بکارگیری روش های بازیافت وتفکیک از مبدأ زباله ها امکانپذیراست و امروزه این موضوع از مسایل مهم کشورها محسوب می شود.

 

بورنگ ادامه داد: سازمان پسماند شهرداری شیروان نیز گام های خوبی در این جهت برداشته از جمله شروع طرح تفکیک از مبدا که در بخش وسیعی از سطح شهر در حال انجام است .در پایان شهردار شهر دارالمصلین از مردم ولایتمدار خواست با ریختن زباله در سطل های زباله به داشتن محیط زیستی بدون زباله کمک نمایند.