ساعت:

7:27 ق.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

مراسم پاکسازی شیرکوه به مناسبت روز زمین پاک

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: تا ساعاتی دیگر مراسم پاکسازی شیرکوه به مناسبت روز زمین پاک با همکاری شهرداری شیروان اداره محیط زیست و هلال احمر شهرستان شیروان با همراهی همیشگی جمعی از طبیعت دوستان و دوستان محیط زیست برگزار می شود.


اصغر میرزازاده مسئول امور ورزشی شهرداری شیروان با اشاره به اینکه توسعه صنعتی در کنار توسعه فرهنگی و حفظ و صیانت از محیط زیست کاری ارزشمند و متعالی است، تصریح کرد: ضرورت حفظ بهداشت محیط یکی از موضوعات بسیار جدی و اساسی امروز جوامع انسانی است. مسائلی از این دست و هر آنچه را که جوامع مدرن و صنعتی امروز به اهمیت آنها پی برده، از مسائلی است که دین اسلام و پیشوایان ما نیز متذکر شده اند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری حرکتهای نمادین فرهنگی تصریح کرد: البته انجام اینگونه کارهای فرهنگی قابل ستایش و در خور تقدیر است؛ لیکن این موضوع نباید مختص به یک روز در سال شود بلکه همه شهروندان باید هر روز دغدغه حفظ و پاکسازی محیط پیرامون خود را داشته باشند.

شایان ذکر است در این مراسم مسئولین شهری نیز حضور دارند میرزازاده در پایان از همه همشهریان عزیز خواست باریختن زباله در سطلح های مخصوص زباله از آلود گی محیط زیست جلوگیری نمایند .