ساعت:

10:40 ب.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

در نشست شورای فرهنگ عمومی شیروان انجام شد : تاکید مهندس احمدی بر ضرورت توسعه فرهنگی برای تحول آفرینی اجتماعی

شهردار شیروان در پنجاه و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان ضمن تشریح فعالیت های فرهنگی این شهرداری « توسعه فرهنگی » همگام با توسعه عمرانی را یک ضرورت حتمی و قطعی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان، در پنجاه و سومین نشست شورای فرهنگی شهرستان شیروان که با حضور امام جمعه محترم ، ریاست شورای اسلامی شهر شیروان آقای محمدزاده قانعی و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، از سوی حجت الاسلام والمسلمین تکمیلی ضرورت یاد آوری ایام الله نهم دی مورد تاکید قرار گرفت و خاطر نشان شد : اهمیت این یاد آوری از آن روست که نسل های آتی باید بدانند امروز چه اتفاقاتی می افتد و ما چگونه با این رخدادها مواجه می شویم.

ایشان همچنین از اهمیت دهه بصیرت گفت و خواستار برنامه ریزی دقیق برای برگزاری هر چه با شکوهتر سالگشت شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی شد.

این گزارش می افزاید در این نشست مهندس احمدی شهردار شیروان هم طی سخنانی فعالیت های فرهنگی این شهرداری را تشریح کرد و گفت : با برگزاری طرح « نذر آزادی » می توانیم گام های موثری برای حمایت از زندانیان طی دهه بصیرت تا فجر انقلاب برداریم و‌موجب همدلی بیشتر جامعه شویم
وی سپس به آمادگی شهرداری در برگزاری میز خدمت در مکان برگزاری نماز وحدت آفرین جمعه اشاره کرد و افزود : این میز می تواند با حضور همه دستگاه ها و خاصه فرمانده محترم سپاه و فرماندار محترم شهرستان برگزار گردد.

مهندس احمدی آنگاه ضرورت توسعه فرهنگی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد : در کنار توسعه عمرانی باید توسعه فرهنگی را در دستور کار قرار داد تا گام های موثری جهت تحولات اجتماعی برداشته شود.

وی در پایان با اعلام آمادگی برای نامگذاری خیابانی تحت عنوان « عمار انقلاب » از اجرای طرح « شهردار محله » با محوریت پایگاه های مقاومت و امامان جماعت مساجد سخن گفت و افزود : این طرح با پیوست فرهنگی خود علاوه بر ایجاد امکان « نیاز سنجی محلات » برای ارائه خدمات مورد نیاز می تواند موجبات همدلی و همپوشانی شهروندان و مجموعه مدیریت شهری را به خوبی فراهم آورد.