ساعت:

2:46 ب.ظ

تاریخ:

31 فروردین 1403

شهرداری شیروان

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با استاندار خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان؛ با تصمیم دولت تدبیر و امید، طی روزهای اخیر محمدرضا صالحی به عنوان هشتمین استاندار خراسان شمالی انتخاب شد و جایگزین سیدعلی‌اکبر پرویزی شد و بعنوان نماینده عالی دولت در استان فعالیت خود را با دعای خیر وزیر کشور، امام جمعه بجنورد، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر بزرگان و معتمدین استان آغاز کرد.

 


در همین راستا، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار شیروان بمنظور عرض تبریک و خوشامدگویی و دیدار با استاندار جدید استان خراسان شمالی در محل کار وی حضور یافتند و بر آمادگی مدیریت شهری برای هرگونه همکاری با استانداری خراسان شمالی در زمینه اعتلای خدمات رسانی به شهروندان تاکید کردند.

استاندار خراسان شمالی ضمن خوشامدگویی به اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار شیروان ، ابراز امیدواری کرد: مدیریت شهری همسو با اهداف دولت تدبیر و امید برای ارایه خدمتی متفاوت به شهروندان در سایه اتحاد، همدلی و وحدت آستین همت بالا بزند.

محمدرضا صالحی اظهار داشت: استانداری خراسان شمالی با تقدیر از فعالیت های مطلوب شهرداری شیروان در زمینه های عمرانی، خدمات شهری، حمل و نقل عمومی، توسعه فضای سبز و احداث پارکها، توسعه فرهنگی، مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز و… برای حمایت تمام قد از اقداماتی که عمران و آبادانی هر چه بیشتر شیروان رقم بزند، آمادگی کامل دارد و امیدوارم این وحدت و یکدلی تا آخرین روز خدمت برقرار باشد.

این مسئول اظهار داشت: شوراهای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم و پل ارتباطی میان دولت و ملت قابل احترام هستند و همه مسئولان در سایه عمل به قانون و احترام به حقوق شهروندی بایستی زندگی آسوده تری برای مردم رقم بزنند.

 

هما کلالیان “رییس شورای اسلامی شهر” و جعفر بورنگ “شهردار شیروان” نیز در این دیدار جداگانه ضمن تبریک و خوشامدگویی و ابراز رضایت از انتصاب شایسته محمدرضا صالحی به عنوان استاندار جدید خراسان شمالی اظهار داشتند: اعضاء شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری همچون گذشته آمادگی تعامل و همکاری با مجموعه استانداری در زمینه های مشترک را دارند و به طورقطع به همین سمت نیز حرکت خواهند کرد.

 

پس از دیدار با استاندار خراسان شمالی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شیروان با مهندس محمود دلپسند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی نیز دیدار نمودند.