ساعت:

2:45 ق.ظ

تاریخ:

1 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

طرح تاکسی بی سیم133 در شیروان راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: طرح تاکسی بی سیم در شیروان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاونین و سایر مسئولین دوایر شهرداری افتتاح گردید.

 


 

جعفر بورنگ گفت: امروزه هوشمند سازی ناوگان تاکسیرانی همواره دغدغه مدیران شهری به جهت بهبود کیفیت حمل ونقل عمومی وهمچنین تسریع درارائه خدمات به شهروندان میباشد و شهرداری شیروان دراین راستا ازطریق بخش خصوصی برای اولین بار نسبت به راه اندازی تاکسی بی سیم به منظورسرویس دهی وانجام خدمات درون شهری و برون شهری به تمام نقاط کشور اقدام نمود.

 

 

جعفر حیدری “مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری شیروان” گفت: تاکسی بی سیم شیروان با 15دستگاه خودروی پژو و سمند به سیستم حمل و نقل درون شهری شیروان اضافه شد و در راستای ارائه خدمات بهتر، ارتقاء کیفیت و افزایش ظرفیت حمل و نقل عمومی مورد بهره برداری قرار گرفت.برای نصب و راه اندازی اولین تاکسی بی سیم شیروان 500 میلیون ریال اعتبار صرف شده و پیمانکار بخش خصوصی ارائه خدمات را تحت نظر سازمان حمل و نقل بر عهده خواهد داشت.

 

 

مدیر عامل سازمان حمل و نقل شیروان گفت: قریب به 350 تاکسی درون شهری در امر خدمات رسانی و جابجایی مسافر را در سطح شهر شیروان بر عهده دارند که در سال 94 جذب 35 دستگاه تاکسی افزایشی را اجرا نموده ایم.

 

 

وی افزود: بیش از 40 دفتر آژانس با حدود 500 دستگاه ماشین ساماندهی شده اند و دارای مجوز رسمی هستند که به مردم شیروان خدمات رسانی دارند.

 

 

جعفری با اشاره به خدمات ناوگان در بخش برون شهری گفت: فعالیت 6 شرکت مسافر بری با حدود 32 دستگاه اتوبوس و 15 دستگاه مسافر بر سواری، به طور متوسط 1530 مسافر را در روز جابجا می کنند.

 

 

وی افزود: شرکت تعاونی حمل و نقل مینی بوس رانی خود راننده شیروان و حومه با 50 دستگاه مینی بوس و جابجایی قریب به 1200 مسافر در روز از بازوان توانمند سازمان حمل و نقل همگانی در امر جابجایی مسافر است.

 

 

حیدری با اشاره به فعالیتهای سازمان در بخش فرهنگی سرویسهای حمل و نقل مسافر به صورت رایگان برای نمازگزاران نماز جمعه، مراسمهای ملی و مذهبی، برگزاری کلاسهای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی را بر شمرد.