ساعت:

12:04 ق.ظ

تاریخ:

8 اردیبهشت 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: ابراز همدردی ارکان مدیریت شهری با خانواده شاعر برجسته شیروانی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این، بارزترین تفسیر آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.

 

 

 

جعفر بورنگ”شهردار شیروان” و هما کلالیان مقدم”ریاست شورای اسلامی شهر شیروان” از سوی خویش و به نمایندگی از سایر اعضای شورای اسلامی شهر شیروان در پی درگذشت مرحوم استاد قدرت الله شریفی شاعر برجسته شیروان مراتب تسلیت و ابراز همدردی خویش را تقدیم خاندان شریفی نمودند.

 

متن پیام:

هوالباقی

 

خاندان محترم شریفی

با سلام؛

                                                با احترام، مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این، بارزترین تفسیر آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست. لذا با قلبی آکنده از غم و اندوه فراوان در گذشت مرحوم ” استاد قدرت ا… شریفی “ را به شما تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجری جزیل را مسئلت داریم. ما نیز در این صبوری با معرفت همراه شما می باشیم.

همدردی و اندوه ما را در این غم پذیرا باشید.

جعفر بورنگ                                                                                                                 هما کلالیان مقدم    

                                                                            شهردار شیروان                                                                              رییس شورای اسلامی شهر شیروان