ساعت:

2:33 ب.ظ

تاریخ:

9 فروردین 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: برنامه های شهرداری در استقبال از بهاری متفاوت برای سال 95

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: با توجه به اینکه نوروز سال 95 با دهه فاطمیه(س) تقارن ندارد، برنامه‌های استقبال از بهار 95 نسبت با سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود. تمامی حوزه های مرتبط شهرداری با بهره گیری از تمامی امکانات و پتانسیل های موجود اقدام می کند، تا از این طرق آرامش را به شهروندان و میهمانان نوروزی هدیه کنیم.

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان با اشاره به دیگر جلسه استقبال از بهار 1395 در دفتر شهردار شیروان؛ گفت: با توجه به دستورالعمل ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر ویژه ایام نوروز 95، تمامی حوزه های مرتبط شهرداری همچون سنوات گذشته با بهره گیری از تمامی امکانات و پتانسیل های موجود برای اینکه بتوان آرامش را به شهروندان و میهمانان نوروزی هدیه کنیم، می کوشند.


جعفر بورنگشهردار شیروان در جلسه مذبور به اهمیت کاشت نهال و روز درختکاری اشاره کرد  و بیان داشت: ان شاء الله در نظر داریم در اسفند ماه سالجاری و همزمان با روز درختکاری؛ ضمن هماهنگی، تمامی پرسنل مجموعه شهرداری و سازمانهای تابعه بصورت یکپارچه در این امر خوب و پسندیده(کاشت نهال) مشارکت داشته باشند و برای نوروز نیز برنامه های خاصی پیش بینی شده که امیدواریم رضایت مندی مردم، مسافران و گردشگران را در پی داشته باشد.

فرهاد زراعتکارمعاون خدمات شهری شهرداری شیروان نیز در این جلسه که به منظور ارائه برنامه‌های استقبال از بهار ۹۵ شهرداری برگزار شد، بیان کرد: در حال حاضر چهار جلسه کارشناسی و یک جلسه با حضور معاونان شهردار در خصوص استقبال از بهار ۹۵ برگزار و در این جلسات دستورالعمل‌های مربوطه تدوین شده است.