ساعت:

4:21 ق.ظ

تاریخ:

10 فروردین 1403

شهرداری شیروان

روابط عمومی: دعوت کلالیان مقدم و بورنگ از مردم برای شرکت در انتخابات

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان: هر چه به روز برگزاری انتخابات نزدیک می شویم شور و شوق همسرایی ملی و انقلابی نیز تمام لایه های اجتماعی را بیشتر فرا می گیرد. هما کلالیان مقدم”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” با اشاره به اهمیت انتخابات هفتم اسفند، مردم را به شرکت پرشور در این دوره از انتخابات دعوت کردند.

مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیروان گفت: در آستانه هفتم اسفند، روز تجلی اراده راسخ ملت ایران، ارکان مدیریت شهری شیروان نیز با انتشار بیانیه مردم را برای مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو فرا می خوانند.


وی افزود: هما کلالیان مقدم”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” روز انتخابات را یک واقعه شیرین و بیاد ماندنی دانستند و بیان نموده اند: در این روز سرنوشت ساز، همه آحاد جامعه با هر فکر و اندیشه ای که دارند باید در پای صندوق های رأی حاضر شوند و حمایت خود را از جمهوری اسلامی اعلام و ابراز کنند. همه موظف هستیم با مشارکت بالای سیاسی و حضور بی نظیر در پای صندوق های رأی، یک بار دیگر بر شعار ماندنی و اساسی انقلاب، یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پای بفشاریم.

هما کلالیان مقدم”رییس شورای اسلامی شهر شیروان” و جعفر بورنگ”شهردار شیروان” با یادآوری اینکه شرکت همه جانبه و معنادار مردم در انتخابات هفتم اسفند، کمترین هزینه ای است که مردم برای حفظ آرامش، تداوم امنیت و افزایش رفاه اجتماعی و استقلال سیاسی خود می پردازند؛ ادامه دادند: رأی هر ایرانی، نشان بزرگی، کرامت و عزت است که نتیجه آن، سربلندی و افتخار اجتماعی و استقلال سیاسی کشور است. لذا حضور در انتخابات هفتم اسفند و انتخاب نمایندگان اصلح و تشکیل مجالس قوی شورای اسلامی و خبرگان رهبری، پاسداشت میراث شهدا و تکریم جایگاه و منزلت ایران در جهان است.